Kardeşim bana çirkinsin dedi moralimi bozdu ne yapıyım ben şimdi?

Hani başkası söylese belki de o kadar takmam ama kardeş bu yani yedi yirmidört yüzyüzeyiz çirkinsin dedi moralimi bozdu daha öncede 5 e giden kız kuzenim dişlerin çirkin dedi dişerim önde biliyordum bunu ama birinin yüzüme vurması acayip moral bozucu oluyor zaten tel taktıracaktım kuzenim bunu söyledikten sonra taktırdım artık bende bir evrim geçirmek istiyorum
Kardeşim bana çirkinsin dedi moralimi bozdu ne yapıyım ben şimdi?
Cevapla