Kendi kendime konuşurken yakalandım bişey olur mu?

Küçüklükten beri sakladığım oyuncağım var yatağa onunla yatardim hep büyüdüm halada oyuncagimla yatıyorum alışkanlık oldu kafamı ona koyarım veya sarılırım
Neyse biz 3 kız arkadaş ev kiraladık
Ben odamda oyuncagimla konuşuyordum uzun zamandır böyleyim derdimi sıkıntımı oyuncaga anlatıyorum neyse oyuncagima birseyler anlatıyordum sonra öptüm ardından odamın kapısının orada gölge gördüm elim ayagim titredi arkadaşım olduğuna eminim beni gordugunede caktirmadi çok utanıyorum beni gördü eminim
Beni deli ruh hastası falan sanmaz değilmi?
Kendi kendime konuşurken yakalandım bişey olur mu?
Cevapla