Normalde Ateist olalı 3 sene oldu Kuran'da bir olayı görene kadar kafamda hiç sıkıntı yoktu o olay şu Kehf suresinde DNA Dal-Nun-Elif 7 Defa geçerken RNA Ra-Nun-Elif 7 defa geçiyor Yani eşit DNA ve RNA İnsan ve hayvanın genetik sistemidir bu mucizemidir yoksa hurafe mi kafam aşırı karışık
Bu tarz şeyler çok var. Mesela kuranda bebeğin anne karnındaki 3 karanlık aşaması geçer, bu 3 aşama bilimsel olarak son yüzyılda keşfedildi. Ve bunu keşfetmek için gerekli aletlere ve teknolojiye ihtiyaç vardı. Oysa ki kuranda 1400 sene önce geçmişti. Şimdi kurana Hz. muhammed'in uydurması diyenler o zaman bu örnekte verdiğim gibi veya diğer pek çok bilimsel olarak yeni kanıtlanmış ayetleri çölde yaşayan ve hiçbir alet edavata sahip olmayan, okuma yazma bilmeyen birisinin nasıl yazdığını veya bulduğunu kanıtlamak zorundadırlar.
Arapça'daki... d'na'yı nasıl DNA'ya çevirmişler süper zeka valla. Bir de yorumlarda mucize diyorlar Allah akıl fikir versin. Tam Ömer Çelakıl kafası. Sanki Kur'an bilimsel bir hipotez kitabı.
Videoda biri Kur'an'da embriyoloji mucizesi diye bir şey var diye size bir şeyler anlatmaya çalışmış. Sorsan embriyoloji tarihinden haberi yoktur. Bu mucize falan değil. Bunu izleyin: https://www.youtube.com/watch?v=JwBqfzNbjkU
Dünyadaki milyarlarca insanın parmak izlerinin farklı olması tesadüfmüdür? Yoksa bir yaratıcının mucizesi mi? Rasgele olmuş olabilir mi yani? Kardeşim seni yargılamıyorum. Diyelim ki sen haklısın öldükten sonra en fazla kurallara uyduğumuz inandığımız için zaman kaybetmiş oluruz, peki ya Allah gerçekten varsa, çok vahim değil mi sonucunda yaşayacakların... Böyle düşününce bile inanmaya değer.. selametle🙋🏻♂️
Her insanın parmak izinin farklı olması, her kar tanesinin farklı olması bunların rastgele oluştuğunun bir göstergesi. Tabi kar tanesinin her bir kolunun aynı olması da simetriyle alakalı. Ayrıca ya varsa diye tanrıya inanmak da agnostik teizme girer. Var mı yok mu %100 emin değilim ama ben var kabul ediyorum demek. Sen %100 inanmadıkça cennete gidebilecek misin İslam'a göre. Az mantıklı düşünelim. Selametle.
Ben %100 eminim varlığına birliğine inanıyorum... inanmak ta sorun yaşayanlar içindi bu görüşüm...”Gözleri görse de inanmazlar, kulakları duysa da işitmezler. Onlar inkar edenlerdir. İnkar edenler için çok büyük bir azap vardır”. Görüşüne saygı duyuyorum, umarım pişmanlık yaşamazsın kardeşim. Sağlıcakla kal🙋🏻♂️