Ozkızım beni baskasi ile gordü napacagim?

Gençler troll bir soru değil. Ben evliyim 42 yaşındayım ve 9 ve 2 yaşında kızlarım var. Eşim de birkaç haftalığına küçüğü de alıp memleketine gitti. Ben de büyük kızlayım bir süredir. 3 gün önce kızımı komşuya göndermiştim birkaç saatliğine. O sırada kız arkadaşımı çağırdım eve. 6-7 aydır görüşüyoruz 22 yaşında kendisi. Kapıyı kitletmiştim ama onda anahtar olduğunu unutmuşum. kızım erken döndü ve bizi gördü malum durumdayken. O esnada bir şey yapamadım ama kızımın bizi gördüğünü biliyorum. Kapıdan gördüm gözlerini, sonra içeriye gitti. O günden sonra çok suskun, morali bozuk. Yanına gidip sorduğumda işte okuldan dolayı derslerden dolayı üzgünüm filan diyor. Kızım küçük değil. 9 yaşında. Her şeyi anlar. Küçük olsa yalan atabilirdim ama bu yaşta yemez. Şimdi size sorum şu: Sizce ona her şeyi anlatıp dürüstçe ve sessiz kalmasını mı tembihlesem annesinin babasının beraberliği için eğer söylerse ayrılmak zorunda kalırızı gibisinden çünkü biliyorumki o yaştaki bir çocuk ailesinin dağılmasını istemez... yoksa çok uygun bir yalan mı bulsam? Eğer ikincisi diyorsanız ne tür bir yalan atabilirim? Bunların hepsi gerçek, sırf bunun için hesap açtım burada. Linçlemeyin.. Çaresizim, yardım edin çocuğumun iyiliği için.
Ozkızım beni baskasi ile gordü napacagim?
Cevapla