Okulda benle dalga geçiyorlar ne yapmalıyım?

merhaba arkadaşlar ben liseye gidiyorum yaş 18 alanım bilişim son 4 ders bilgisayarlarlaydı sonra hoca son 45 dakika serbest bıraktı istediginizi yapın dedi herkes oyun oynuyordu youtuba girenlerde vardı bende bir youtuba girip brawl stars diye bir oyuna baktım arkamdanda bir kız izledigi şeye bak yaa dedi sonra bu pepe izlesin dedi sonra yüzüme bakıp sen pepe izle dedi orada herkes oyun oynuyordu kimseye bir şey demedi ben brawl stars izleyince youtubeden pepe izle dedi sizce beni çokmu ufak gördü bende yürügit işine dedim sonra sustu geçen gün bir kızda sınıfta bana ikidebir kanka diyordu derslerin iyimi dedi bende iyi dedim sınavda bana kopya vereceksin dedi bende kopyaya karşıyım dedim kızda kopya vericeksin vermezsen seni dedi sonra sustu sizce beni bu kadar hafife alma sebebleri ne 2.01 boyum var MMA de yaptım 2 sene falan fizigim gayet iyi sorun tipimde olabilirmi çünkü benim boyumda birinden herkes korkmalı bu arada tip olarak burnum ufak saçım sarı köseyim geçen bir çocukda bana abicim sırayı çek dedi sınıfta halbuki yaşıtız ve ben ondan çok daha uzunum arkadaşım var sınıftan bir tane o ise bana sen hepımızın * . na koyarsın güçlüsün diyor güçlü oldugun anlaşılıyor diyor ben güçlüysem neden bu kızlar bana böyle diyor sınıfta kaslı uzun biriyim neden 5 yaşında çocuga der gibi pepe izle dedi kız bana sizin düşünceleriniz neler sınıfta herkese ana bacı küfür eden bir çocuk var bana hiç küfür edemiyor bugün güzel kardeşim dedi sadece boyuda kısa istesem döverdim rahat öylesine dövmedim sonra yanıma geldi kanka nasılsın falan dedi kanka dedi 2 3 kere o herkese hakaret eder ana bacı küfür eder ama bana kanka diyor ben teredütte kaldım ama bugünde kızın birinin bana sen pepe izle demesi iyce moralimi bozdu sizce ne yapmalıyım okula gitmek istemiyorum artık istesem hepsini döverim okulun en güçlüsüyüm ama böyle davranma sebebleri sizce ne düşünceleriniz neler
Okulda benle dalga geçiyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla