Gidişat iyi değil. Ama biz önyargılarla hiç de yardımcı olmuyoruz onlara.
Teknolojinin geliştiği bir zamanda doğup, teknolojinin ilerlediği zamanda yaşıyorlar. Her şey ellerinin altında. Teknolojisiz hayat düşünemiyorlar haklı olarak. Onlara yardımcı olup teknolojisiz hayatı da tecrübe ettirmek gerekiyor.
Z kuşağı hakaret edilebilecek bir kuşak değil. Her kuşakta olduğu gibi bizim kuşağımızda da topluma aykırı davranışlar sergileyen birey adayları var. bazı insanların gözü sadece kendini küçük düşürmekle meşgul olan ergenleri görüyor ve ortaya bu tarz görüşler çıkıyor. Türk milleti olarak olaya iki adım geri çekilip dışarıdan bakmayı bilmiyoruz Yaşça büyük olup bizim yaptığımız eylemleri, davranışları anlamayan küçük kapasiteli insanlar bu tarz yorumlara yelteniyor ve çoğunluk algısını çok başka yerlere çekmeye çalışıyorlar. Bu durum da geleceği için çabalayıp efor sarfeden gerçekten bireylere gelmeye kalışan kişilerin en büyük motivasyon kaybı oluyor. Z kuşağını karalamak yerine onlara örnek olmaya çalışan kimseyi görmedim. Neden sadece eleştirmek için konuşuyorsunuz? yardımcı olmak yol göstermekten çekiniyorsunuz çünki siz de biliyorsunuz ki çok daha becerikli, zeki, atılgan, azimli ve çalışkan bir nesil geliyor. Çalışmak sadece tarlada çapa yapmak, 15 yaşında sabahın 5 inde yola koyulup gece yarısına kadar işyerinde sürünmek değil, şu prangalarınızdan kurtulun artık onlar gelecek için çabalıyorken bu tarz görüşlerle yollarına taş koyarak siz biryerlere gelemezsiniz insanların özgüvenlerini hiç edemezsiniz. Kendinize gelin bir büyüklük yapıp yol gösterin. Sevgilerimle...
Ben öyle düşünmüyorum. Aksine çok daha zeki bir nesil geliyor arkadan. Pek çok kimse farkında değil ama 14-15 yaşlarındaki gençler kendi girişim fikirleriyle iş geliştiriyor. maalesef ki bu gençler sosyal medyada görünmediğinden dolayı, herkes görünenleri ve var olanları aptal olarak görüyor...