Adım lekelendi ve arkadaşıma da üzülüyorum ne yapmalıyım?

Biz markete girdik ben kasaya gittm o da bana bişey alıp geleceğini söyledi. Su aldı ve ödememizi yaptık çıktık. Çıktığımız gibi güvenlik yanımıza geldi ve bizi odasına aldı. Arkadaşım 100 tl lik şey çalmış. Arkadaşıma görüntüleri avmdeki tüm mağazalara göndereceğini eğer başka yerlerdede yaptıysa kötü olacağını söyleyip bıraktı. Bende yanındaydım ben bile yüzüm düştü çok utandım. Hem arkadaşımın sonu ne olur merak ediyorum kötü olur mu polis evine gidermi? Hemde arkadaşlığımı bitirip o an yanından gitmekle doğru mu yaptım içim içimi yedi nolur cevap verin
Adım lekelendi ve arkadaşıma da üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla