Param yok diye mutlu olamıyorum nasıl mutlu olurum ya da nasıl zengin olurum hep şans mi yaa?

4 bin lira maaşım var kira vs gidiyor ne sosyalleşmek için zaman var ne de istediklerimi alabilmek için param var ehliyet aldım ama orta sınıf bir araba bile alamıyorum ailemde fakirdi hiç tatile filan gitmedim hep evde oturdum gün görmedim yani çevremde de zengin kızlari filan var altlarında arabalar istedikleri tatiller mekanlar geziyorlar... Ben aileme hep kızdım beni dünyaya getirdikleri için bu yüzden ben de doğurmak istemiyorum çocuğum benim gibi yoksuluk çekecek...
Param yok diye mutlu olamıyorum nasıl mutlu olurum ya da nasıl zengin olurum hep şans mi yaa?
Cevapla