Hayatında hiçbir şey yolunda gitmiyor olabilir üzülme yanlız değilsin , mutlu olduklarına bakma herkesin kendi içinde kopuyor fırtınası...:(
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sana yanlış yapan kralı dahi olsa sileceksin. Sileceksin ki bilecekler. Kralını silen soytarısıyla uğraşmaz
sen ne dersen o abi öl de ölelim :\
Yok niye öleceksin. YAŞA 😀
pati kur oy verelim o zaman :))
A yok. Parti bizi bozar. Siyaset yalan dolan ve firildaklik üzerine kurulu. Ben girmeyim onlara 😀
eh peki madem bir emrin olursa burdayız :p
Canının sağlığı
" Eceli gelen fare kedi tasagi kasirmis." Ben burada bazen kedi, bazen fare inanmazsın bazen tasak oluyorum. Hep bı kıyım, hep bı kaos 🔪
yalnız taş duvar olmaz
bir elin nesi iki elin sesi diyorsunuz :)
hayır 1 kişi hiçbir şey yapamaz 1 taşla duvar öremezsin yanında diğer taşlar yoksa bi şeye fayda etmezsin yani yalnızım onu diyoruum
konustu çok bilmişşş aynı anlama geliyo bı yerdeee yanlızolursan bırsey yapamazsın :\
onun anlamı farklı değel miydi :/ timam doğru diyon pardon çok bilmişşş abla
sen sus çocuk :))
susmazsam napcan hıh :D
bende susman başın agrır :))
ağrısın severim psdkgopdg :D
ruh hastasıı deli :p
senden deli değilimdir ama var azcık :D
kendını bılemn guzel sevdım :)) :p
her deli hasta değildir :))
her hasta da delı değildir zaten :))
sen hangisisin :))
ben supurgeli cadıyım delilik göbek adım :))
vuhuu :D süpür beni cadı
ay üstüm kirlenir olabilemez :p
:D aman üstüne ha ne olacak
olmazz kire alerjim var hem uyuzluk bulaşıcı yaklaşmam sana neme lazım senden bulaşır flan
hele şuna bak şuna ben sana çok meraklıydım saodkgsd sopayla aramda mesafe ölçerim yaklaşmam sana sadopgkdp
yoklosmom sono :p aman yaklaşma hadi canım hadibaşka soruya :p :))
gitmiyom :D
ben gidiyom burası cok fazla sen koktu zaten nefesim daralıyo:p
ben seni koklayınca içim açılıyordu dur hele :D
Damlaya damlaya göl olur
ne kadar var göl olmasına :)
Biraz daha ağlamam lazım az kaldı
yardımcı olsam mı:p
Sendemi üzeceksin beni 😂
maksat yardımcı olmak yanlış anlama :)
İyi hadi üz bakalım 😂
müslüm gürses : gel bahımın kar beyazı der susarım :,((
Ya kız dediğin Aleyna tilki dinler sen ne yaşadın böyle 😭😭 üzüldüm şimdi sana
ah ah sormaa ya kakaolu sütüm bitti :((
boş ver hem fakirler cennette peygamber efendimizin katında olcakmış
hadi ya işte şimdi üzülebilirsin bana :))
Zenginmisin 😂
çok şükür :))
Aga bee üzüldüm şimdi sana Allah'a şükür bizde kıt kanaat geçiniyoruz Allah bizi peygamber katına koyacak sizide ebucehille yakacak inşallah amin bismillah
:))) hakkımızda hayırlısı
Ne yani biz fakiriz diye hakkımızda hayırlısı olmasınmı? Püü hepiniz aynısınız lanet olsun...
çogul konustum ya fakir seni orada zengınle dedım mı aa aa :p
Neyse seni sosyal statünden dolayı aşşağıladığıma göre iyi geceler diyebilirim iyi gecelerrr 🥰🥰🥰🥰
ya gıcıklaşmaaa şaka yapıyorum :\
Daha fazla konuşamam eğer niyetin ciddi ise babana söyle istemeye gelin
başlık parası falan var mı ona göre düşünelim bi :))
10bin+LTV var canım
karını zararını hesaplamak lazım...
kavanoz kapagı açabilir misin , çöp atarbilir misin , ütü önemli sabahları ekmek alman gerek ve haftada bir cam bide ses tonun hoşuma giderse tamamdır bu iş :p
Ses tonuma bayılmayan yok çöp atmam ütü yapıyorum sabah ekmek almak içinde naz yaparım 😂😂
o bayılanlar umarım bıdaha ayılmamak uzere bayılıyolardır :\ çöpe zamanla alışırsın , naz ıyıdır ama benden cok yaparsan sorun olur kıskanabılrıım şöyle bi bakınca olur gibi ya :p
Olur olur neden olmasın istersen bunları nikah masasında konuşalım 🥰
ben direk balayında dıye düşünmüştüm ama istersen doğumhanede olur gibi bu hızla :)) :p
Öyle olacak tabi çocuğumuz olmassa kimi dilendiricez 😂
aaa boşanma sebebi al yüzüğünü ver yüzüğümü küstüm boşanalım :,(
Boşol boşol boşol be kadın ne çektim senden yeter hayatımı zehir ettin bana hem sen farkında bile değildin seni aldatıyordum oh olsun
senin o birlikte olduğun kadını ben tutmuştum senden ayrılmak istedim baskasına aşıktım ama elindeki herseyide almak istiyordum emelime ulaşmak için kullandm onu geçmiş olsun aslan parçası :))) (acayip hayal perestım )
yaşandı bitti saygısızca, iyigeceler 😂😂😂😂😂
iyi geceler :))
Seninle evli olmak güzeldi güzel günlerimiz oldu kötü günlerimiz oldu herşeye rağmen yanımda kaldın genede her şey için teşekkür ederim
İyi geceler
Umudu olmayanın atı koşmaz.
yularını doldur koşar belki :))
Nereye koşsun) kafasının estiği yere mi.
durmasından iyidir ama sen bilirsin :\
Boşa kürek çekmek olmaz mı o halde?
bnce olmaz umud edecek bırseyler olur belkı dene oldugun yerde mutlu degilsen mutlu olabileceğin sulara yelken açmalısın :))
Atın karnı doyunca beni de mutlu eder mi dersin. Anlar mı halinden. Götürür mü beni mutluluğa yoksa yedikleri boğazında kaldığı için dere kenarına su içmeye mi gideriz.
soluk alıp vermek iyidir yaşadıgını anlarsın bırak içsin suyunu mutluluğun acelesi yok geç olsun güç olmasın... hep acelemizden sabırsızlığımızdan kaybetmiyor muyuz zaten...
Belki gençliği verdiği histen ya da fıtratran hemen olsun istiyoruz. O zaman ineyim o attan içsin suyunu belki bir aşığı vardır ona gitsin. Oturup bekleyeyim bir ağaç gölgesine, sabırlı ve düşünceli.
derin nefes al ve akışına bırak tam vazgeçtik deyince hep olur ya... zamana bırak nasipten ötesi olmıycak sen elinden geleni yap bırak olacağına varsın...
Inşallah. Teşekkür ederim güzel sohbet için. İyi geceler dilerim.
be teşekkür ederim tatlı geceler efendim :))
Ayranı yok içmeye, tahteravalliyle gidiyor s...
gitme kaybolursun annem avlarlar seni :))