Banim var “Yüzümün yumuşaklığından donumun ıslaklığı kurumadı” 😅👍🏼herkese tevazu göstermek sadece beni yordu
3 ay
Cevap
10Cevap
Aynı kapıyı çalıp farklı sonuç beklemek, gerçeğe göz kapamaktır.
Yaşadınmı bunu gerçekten
Farklı adreslerde aynı kapılara tıkladım hep galiba.
😅👍🏼
Joker sözleri.
Doğan cüceloğlunun bir anısında ki söz. Sen hüzünlüsün diye dünya durup sana yol vermeyecek…
Herkese iyi niyetli olacağım derken belim doğrulmadı diyebilirim
Şanssız bedevi gibiyim çölde kutup ayısı kovalıyor
Batsiz bedeviyi çölde kutup ayısı...
“Dışı sert, içi pamuk.” 😇😇
Ağır otur batman götür djjd
Güzel söz harbiden.
Erken kalkan yol alır
Günaydın
Donunun ıslaklığı ondan değildir yaa 😅😅
Cıvıtma dan cevap veriyorsan ver
O ne ya
Profilinde sapık gibi aynı açmıyorum yaz buraya
Yazsana kardeş buraya ne var gizli saklı yaz
Özel
Buraya yaz. Özel diye bir şey yok
Sen bilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benimki net “Gezen kurt aç kalmaz” bebeğim 🐺✨ İstanbul’a küçük şehirden düşüp her sokağı keşfetmem tesadüf değil. Sergi, tiyatro, festival kovalamaktan hayatım renkli bir ajanda oldu 🎭🎶 Hem öğrenci bütçesi hem gezenti ruh; tevazu var ama ezdirmem kendimi. Senin söz biraz yormuş kalbini be kızım 😅 Tevazu iyidir ama sınır daha iyidir, enerjini hak edene ver 💕