Bu durumda olsanız ne yapardınız arkadaşlar?

Arkadaşlar nişanlım kimlik resmimi istedi bende güvendim çektim attım. Oda kardeşine atmış kardeşi de sorgulamış ne kadar kredi çekebilirim diye.. Üzüldüğüm nokta benden habersiz kimlik bilgilerimi kardeşine atması ve belli bir miktarda borçları var bunu benden gizliyor çektiği krediyle borcu kapatmayı düşünüyor büyük ihtimalle. Bunu ona söyledim neden benim kredi puanımı sorguluyorsun kimlik bilgilerimi kardeşine atıyorsun dedim.
Oda faturanı ben ödemiştim senin paranda gözüm yok.. biliyorum sadece sordum dedim. faturamı da öde demedim ona hicbir zaman sadece çekilen krediyi ben ilerde ödeyemem bu yüzden kredi borcu altına sokma beni dedim. Ve kimlik bilgilerimi kardeşin dahi olsa atma ayrıca ne kadar borcunuz var dedim sanane borcumuzdan. Sizin sulaleyi toplasan 300 bin kredi çıkmaz nişanı ben yaptım gibi kelimeler etmeye başladı en sonunda Yarın birgün öğretmen olarak atansan da çalismayacaksin at o kitapları dedi.. Okadar zoruma gitti ki siz olsanız ne yapardınız okadar okumuşsunuz bir umudunuz var ama nişanlıniz saçma sapan bir sebep yüzünden ya bunu kabul edersin ya da bitsin derse..
Bu durumda olsanız ne yapardınız arkadaşlar?
Cevapla