
Sanal dünyada mı daha rahatsın yoksa gerçek hayatta mı?

Sanal ortamla gerçek ortamım hemen hemen aynıdır ama sanal ortamda daha melankolik takılırım. Beni tanımak isteyen bir kimse beni anlamalı, işte o zaman nasıl biri olduğumu çok iyi öğrenir.
Cevap
53Cevap
Sanal ortamda daha rahatım kendimi daha iyi ifade ediyorum normalde sessiz biriyimdir.
Sanal ya da gerçek her yerde aynıyım aynı şekilde rahatım
İkisinde de rahatım ama kafama yatan biri olursa :)
Sanalda ama o kisiyi taniyip samimi olursam gercektede
İki ortamda da rahatım çünkü herzaman tek başımayım
Paralel şekilde devam ediyor benim için.. Burada daha samimiyim sadece..
Ben her yerde rahatım. Ben varsam her yer bana bir koltuk kadar rahat gelir
ikisindede ayniyim gercek hayatta konusmicam seyi burdada ulu orta konusmam
Gerçekte daha rahatım, sanalda güler yüzlü oluyorum, zor bir şey.
İkisinde de, yeter ki sevdiğim insanlar yanımda olsun
Reelde iskence gor bakim rahat misin :D ama reel daha iyi bence
Düşüncelerimi rahatça ifade ettiğim için bazı konularda özellikle sanalda daha rahatım.
İkisinde de gayet rahatım.
Fark eden bir şey yok benim için.
Sanalda daha rahatım.
Gerçekte çok utangacımdır arkqdaş edinemem🥲
Sanalda. Sonuçta istediğin gibi düşünür istediğini yazarsın.
Aynıyım, çünkü hayatın her iki alanındada muhatabım insan ve ben karakterimi korumakla huzurluyum.
Where is the barney?
Her ikisinde de olması gerektiği kadar rahatım.
Gerçek hayatta, burda inanilmaz zorluyorum kendimi insanları kırmamak için.
Hemen hemen aynı ama insanların çoğu sanalda aslan kaplan gerçekte kediler o yüzden Sanal hayat hayal dünyasından başka bir şey değil
Sanalda sallayan sallama, demekki sanalda insanlar kendilerini daha rahat hissediyorlar
Sanal ortamda kendimi daha rahat ifade edebiliyorum.
Her ikisinde de rahatım
Gerçek hayatta, sanalda ayni
Her ortamda hep rahatım
sanalda rahatım, reelde de elimden geldiğince
Hiçbir ortamda rahat değilim.
Ben her yerde aynı benim.
Ben her yerde rahatım.
iki ortamda da her zaman rahat oldum :d
Sanalda cünki daha rahat konuşabiliyorum
Sanal ortamda daha rahatım.
Her türlü rahatım, benden rahatı gevşektir.
ikisinde de rahatımdır. d
Gerçek hayatta da rahatım sanal ortamda da.
Her yerde rahatım ama gevşek değilim
Gerçekte daha rahatım
Ben rahatım (her yerde, her zaman)
Sanal gibisi var mı yaaa
Kasmak benim olayım 😃😃
Ben hiç bir yerde rahat değilim
Her iki yerdede rahatım
Her iki ortamda da rahatım
Her ikisinde de rahatım
her ikisinde de aynıyım..
Herkes sanalda uçuyor
rahatlık hiçbiryerde yok
Neysem o değişen bir şey yok
sanalda çok daha rahatım
Sanal
Gerçek hayatta dokunmak istiyorum
Sanal
Sanal
Her yerde relax
Aynıyım ya
Sanalda ya
Sanal da daha rahatım
Sanalda
Her iki ortamda da
Her ikisinde de rahatım.
gerçek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?