11– ‘Seyahatin önündeki tek engel kapının eşiğidir.’ Bosna Atasözü
12 – ‘Para harcayarak sizi zengin yapacak tek şey seyahat etmektir.’ Anonim
13 – ‘Ne kadar uzağa gidersem kendime o kadar çok yakınlaşıyorum.’ Andrew McCarthy
14 – ‘Yaşa, seyahat et, maceraya atıl, şükret ve asla pişman olma.’ Jack Kerouac
15 – ‘En uzun yolculuklar bile tek bir adımla başlar.’ Laozi
16– ‘Bilmediğin bir yola gitmek bilmediğin bir yönünü keşfetmektir.’ Martin Buber
17- ‘Seyahat insanı alçak gönüllü yapar. Size dünyada ne kadar küçük bir yer işgal ettiğinizi görmenizi sağlar.’ Gustave Flaubert (Floransa da 18. YY oyma kapı İtalya.)
Evim evim güzel evim... Ev gibisi yok gerçekten. Çok gezmek, tozmak bana göre değil. Zaten çalışıyorum yeterince dışarıda bulunuyorum. Ve yoruluyorum. O yüzden tatil günlerimde evde pineklemek bana çok iyi geliyor. Bir kere pantolon, ceket yerine eşofman giyiyorum. Onun verdiği rahatlık bile bir başka. Hem zaten insanlar gezmek için nereye gidiyorlar zaten? Ya bi cafeye ya da avmye. Gezme anlayışımız bundan ibaret. Bence bunun yerine evde kendi kahveni kendin yapıp, bilgisayardan dizi açıp izlemek daha keyif verici bir şey. Zaten kalabalık ortamlarda nasıl huzur bulabiliyor insanlar, onu da anlamıyorum. Huzur sessizlikte ortaya çıkan bence...
Evde olmayı daha güvenli ve huzurlu buluyorum her zaman. O yüzden benim için evde olmak daha güzel. Gezmek tozmak benlik değil. İkisinin arasındaki tercihim her zaman ev olmuştur.
Yeri geldim mi evimde huzur buluyorum yeri geldim mi dışarıda geceyi gezmeyi tozmayı eğlenmeyi seven bir insanım. O yüzden dışarda da huzur buluyorum dışarlarda evim gibi geliyor bana. Eve gelince hatta bazen hafakanlar basıyor o kadar geziyorum eve gelince yine bir daralma bunalma sıkıntı geliyor. Ama bazende ev çok huzurlu oluyor oh be evim evim güzel evim diyorum. Evcil bir yanımda var aslında insanın kendi evi gibisi yok tabi. Ben ikiside diyorum o yüzden
Gezip tozup yorulduktan sonra daha tatlı geliyor evde bulunmak. Yoksa bütün gün evde durmak bıktırır beni. Ki evde vakit geçirmeyi sevdiğim halde bu böyledir benim için.
Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı.
Ben hep eve kapalı yaşıyorum her gün evdeyim senelerdir hiç evden dışarı çıkmıyorum zaten gençliğim hep eve kapalı geçti ömrüm evden dışarı çıkmadan geçiyor
Ruh halime göre hareketlerim değişiyor kendimi kötü hissettiğim bir zamansa evde olurum genelde ama kendimi iyi hissediyorsam hava kötü olsa da bir yere giderim