Escinselleri i savunanlara bir sorum var?

ben müslümanım. benim dinime göre lgbt haramdır. ayrıyetten l g bt doğaya uygun bisey de değil. düsünün herkes l gb t olsaydı insan nüfusu ilerleyebilir miydi? o yüzden bir anormali oldugunu düsünüyorum. tabi ki lgbtlileri vuralım kıralım öldürelim demiyoru onlar da insan. ancak ben karşıyım. hem doğaya hem de inancıma aykırı. sorum lgbt yi savunanlara. madem lgbt yi savunuyorsunuz neden en sest iliskiye karsısınız? ikisi de karsılıklı rıza ile oluyor madem. bu celiskinizi acıklayabilir misiniz? bana göre ikisi de yanlıs olmaması gereken bisey ve bir anormali. sevgiler.
Escinselleri i savunanlara bir sorum var?
Cevapla