Hep ağlıyorum bıktım artık yalnızlıktan dışlanmaktan? Lütfen sonuna kadar okuyun lutfen?

  • İnsanın bir tane bile konustugu kisi olmaz mi ya? o kadar yalnizimki sadece kendi kendime konuşuyorum ve artık bi gün canıma tak etcek ve zarar vercem kendime. eski arkadaslara yazarim teklif ederim disari cikmak icin ama kimse gelmez hep erteler hep ben sorarim. daha bugun bi kez daha şansımı denedim bi tanidigima yazdim ve o kadar icten ve samimi yazdimki kız goruldu yapti bana. o kadar canım acidimki. ailemde bana sicak davranmiyor hep baski baski. hep baskalarini overler baskalarini konusurlar baskalariyla sohbet ederler. ama benle bi kere bile dogru duzgun konusmazlar. artik o kadar boguluyorumki öldürmek istiyorum kendimi fakat öbür dünyam yancak.. boyle bir ikilemde kaldım işte.. neden ya neden bir allahın kulu benle arkadaslik etmiyor bu kadar mi zor? anlamıyorum bir güç insanlari benden uzaklastiriyomu? ya ben bunlari yazarken gözlerim doluyor icim yaniyor icim. neden herkes egleniyor disari cikiyorda ben evde hep agliyorum ha? yakin zamanda üniye gitcem zaten ordada arkadasim yok hic. orda hep sıkılıyodum ve yaz tatilinde memleketime heyecanla geliyom disari cikarim birileriyle kafa dagitirim diye. inanirmisiniz koca bir yaz kimseyle bulusmak nasip olmadi ve teklif ettigim insanlar hep eglendiler çekinmeden stori attilar beni gormezden geldiler onlarada yaziklar olsun. hem memleket hem üni. nereye gitsem hep yalnizim. sanirim son nefesime kadarda yalniz kalacagim..
Güncellemeler
+1 yıl
Sıkılmayıp görmezden gelmeyip bana yardim eden tavsiye eden dua eden arkadaşlarıma çokkk teşekkür ederim, dün o kadar kotuydumki yazdiginuz msjlar bana olumlu etki etti🌹İnşallah sizinde kalbiniz kadar guzel hayatlariniz olur hepinizi seviyorum sağlıcakla kalın🙂🌹..
Hep ağlıyorum bıktım artık yalnızlıktan dışlanmaktan? Lütfen sonuna kadar okuyun lutfen?
Cevapla