Gizli Üye(30-35)+1 yıl3kez okudum soruyu ve yorumları inan ne yazacağımı bile bilemedim bazen hiç beklemedeğin yerlerden gelir arkadaşlık, en yakınındakilerin yanında olmadığını gördüğünde, üzülmedim desem yalan olur, istersen seninle arkadaş olabiliriz ama gerçekten istersen :)
012 Yorumla
Soran+1 yılUmarım art niyetli birisi degilsindir cunku o kadar cok sey yasadimki hayatim boyunca. kalbim artik cok yoruldu. art niyetin yoksa tabiki arkadas olabiliriz 🙂
Cevap sahibi+1 yılSorularıma ve yorumlara bakabilirsin buradaki kullanıcı adım diğer sosyal medya hesaplarımda geçerli bakabilirsin, olduğum gibi biriyimdir, kimse için kötü bir düşüncem art niyetim ve ön yargım yok :)
Soran+1 yıltamamdir aklimda😊 peki merak ettigim sy neden sorumu 3 kez okudunki
Cevap sahibi+1 yılNe yazacağımı tam toparlayamadığım için :) acaba kıracak istemeden incitecek bi kelimem olur mu diye zaten yorumun ilk başında da belirtmiştim onun için dikkatli okudum çok
Soran+1 yılSağol ince dusuncelerinden ötürü🙂insallah seninde karsina senin gibi kalp kirmayacak incitmeyecek insanlar cikar
Cevap sahibi+1 yılEvet şu an bitane çıkardı sanıyorum :)
Soran+1 yılYalnızlık döngüsü içerisindeyim. üniden mutlulukla gelmistim memleketime cunku arkadasim saydigim insanlarla bulusup kafa dagitabilcektim acisini cikaracaktim ünideki yalnizligimin. yurt odasinda devamli aglamalarimin acisini cikaracaktim. fakat hayat öyle bir tokat attiki bana memleketimde yalnizligin dahada dibini yaşadım. buyuk yanilmisim. arkadasim dedigim kisiler meğerki beni arkadas saymiyorlarmis. ben zaten hep bunla sınandım. lisedede boyleydi genel itibariyle. ah hayat. neden bir kezde yuzume gulmuyorsunki. hem yalnizlik hem aile baskisi hem baska seyler.. sırf gunah diye oldurmuyorum kendimi
Cevap sahibi+1 yılBu hep böyle gitmez, inan değmeyecek kişiler için kendini öldürdüğünede değmez, ben seni tanımam etmem nerelisin naparsın bilmem ancak yazdıkların samimi geldi, ben çok neşeli pozitif biriyimdir bu yanlızlık döngüsünün içinden seni çıkarabileceğimi düşünüyorum bu yüzden, en azından fikir alışverişi yapabilir nerede ne olduysa tartışabilir bunun hakkında fikir üretebiliriz bence, yalnızlık Allaha mahsus derler, kimse yalnız değildir :)
Soran+1 yılburda yorumlarda bir kiza butun derdimi yazdim ama uzun oldu aynisini sana kopyalayip atacagim umarim okursun ve beni anlarsin
Soran+1 yılSeni sıkmaya korkuyorum fakat dertlerimi içime atmaktanda kalbim cok yoruldu. özetle anlatmaya calisacagim. oncelikle belirttigim gibi arkadasim hic yok hepsi benden uzaklasti ve emin ol bak cidden hic yanlis bir sey yapmadim hep iyi samimi davrandim. ikinci olarak babam evde baski yapiyor bazen. diyo işte sen eziksin korkaksin senin arkadasin olmaz falan filan. ve bunlar beni oz guvenimi fena halde dusuruyor. şefkat gostermiyor bana.. ucuncu bir sorunum daha var kalbimi yaralayan.. benim bir sevgilim var 1 yılı aşkın. Cok detaya girmicem ama emin olabilirsin cok cokk iyi bir insan ve bana cidden aşık ve bende ona çok aşığım. tel varligim o. yorumlarda sadece sana bahsediyorum buvarada sevgili derdimi. sorun şu. sevgilim ne memleketimde yasiyor ne de okudugum sehirde. yani baska bir şehirde yasiyor doğuda. ve sorun şu ki babam sevgilim oldugumu bilmiyo ve gecen dediki "ileride karsima uzaktan il disindan birisi cikarma benim sınırlarım belli" dedi net konustu. annemde dediki bana gizlice "baban doguku istemiyor bide" dedi. yani hem dogulu olmasini hic istemiyorlar hemdr il disi istemiyorlar. ama biz sevgilimle birbirimizi cok seviyoruz ve her gece onla evlenememekten korktugum icin babam beni ona vermez diye korktugum icin agliyorum o da agliyor. ve beni asla birakmayan yalan atmayan birisisi. bir detay daha verecegim benden 2 yas kucuk.. ama bu sorun olmadi hic aramizda. tabi babam ogrense kim bilir ne der. oyle temiz bir aşkı kaybetmek istemiyorum benneden allahim neden. o kadar cok caresiz oldugum konu varki hem arkadasimin olmamadi hem uni hayati hem baba baskisi hem sevgilimle evlenememe korkusu onu kaybetme korkusukisacasi icim cok yaniyor.. buraya kadar okuduysan cok sagolasin.. bide sey o sevgilimle evlenmem icin dua eder misin..
Cevap sahibi+1 yılBen okudum o yorumu :)
Soran+1 yılpeki kisacasi ne dusunuyorsun? zor seyler yasiyorum dimi.. işte bu yuzden karamsarim ve hep agliyorum caresizliklerden. simdi uyunaya calisacagin tabi uyuyabilirsem. cunku dusunceler beynimin peşini birakmayacak. hayirli geceler
En İyi Cevaplar
Yalnızlık okadar da kötü değil bakış acini değiştir ve araştır genelde zeki insanlar yalnızdır ama bazen insan sarılacak birilerini ister yanında ilgi alaka ister gel çay ismarliyim sana üzülme okadar
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim gorusun icin🙂
- Aile & Toplum konusunda 553 cevap paylaştı.
+1 yılKendini sev kendine güven kendine bak özgüvenli ol Kitap oku Güzel düşün elbet yanında insanlar olacak sonsuza dek yalnız kalmayacaksın ama Kendine önem ver tamam mı
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
+1 yılNeden yaşamak için başkalarına ihtiyaç duyuyorsun ki.
Dışarı çıkmak istiyorsan çık.
Gezmek istiyorsan gez.
Neden birine muhtaç hissediyorsun10 YorumlaMerhaba yazını okuyunca çok üzüldüm gerçi üstünden bayağı geçmiş ama yine de sormak istedim. Bu durumu aşabildin mi acaba şimdi nasılsın?
00 Yorumla
+1 yılBazen yanlizlik güzel olabilir eğer konuşmak arkadas olmak istersen ben burdayim
06 Yorumla
Soran+1 yılCok tesekkur ederim🙂
- +1 yıl
Rica ederim konuşmak istersen dinlerim
Soran+1 yılne üniye gitmek istiyorum ne memleketimde yasamak istiyorum cunku iki taraftada arkadasim yok. zaten babamda evde iyice psikolojimi bozdu cunku hep onun gibi cevreci olmami istedi uyanik olmami girisken olmami istedi fakat bilmiyorduki olaylarin perde arkasini. ve geçen dediki "eziksin sen korkaksin senin hic arkadasin olmaz" dedi bunu duyunca oyle bir yara aldimki Şu an bile tuylerim diken diken oldu yazarken. cunku bana daha cok aci verdi babam. oz guvenimi dusurdu cekingen oldum yolda yururken bile biraz kambur yuruyorum ustelik insanlarin gozune bakiversem utaniyorum. babam beni bu hale getirdi
- +1 yıl
Takip atar misin
Soran+1 yılcok uzgunum fakat gizli olmak istiyorum i yuzden takip atamam🙁🙁
- +1 yıl
Gizlisini bende kalır istediğin zaman yazarsin
Neden arkadaşlık etmek istemiyorlar öncesinde konuşmanız yok mu ya da eskiden görüştüğünde sıkıldılar veya tartışma mı oldu kafanız mı uyusmadi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Peki kendini sorguluyormusun bendemi acaba bir eksik var problem var diye
03 Yorumla
Soran+1 yılÇok dusundum cok oz elestiri yaptim hep kendimi gelistirdim. Fakat inan bir tane kusur bulamiyorum kalbim bi kere hic kotu degil fakat işte.. sonucu hep yalnizlik
Soran+1 yılHakli olabilirsin.. keske herkes iyi niyetli olsaydi
Belli ki seni uzaklastirmalarinin bi nedeni var misal can sikma
06 Yorumla
Soran+1 yılama sıkmadımki hic hrp dikkat et davranislarima sozcuklerime. naptim ben ya naptim cidden
Soran+1 yılpolitik biri derken? öyle mi gözukuyorum anlamadim? ve gercekten sinir bozucu bir insan degilimdir ovunmek gibi olmasin fakat cidden sicakkanli yardimsever ve icten birisiyimdir ama işte degerimi kimse bilemedi bende bir kendimle konusuyorum bazende allaha dua ediyorum
Soran+1 yılSorun yok önemli olan gec gorup yine cevap vermen
Hayırlısı elbet o da olur bir gün çevrende onlarca insan olacağını bşr kaç tane düzgün insan olsun yeter
00 Yorumla
+1 yılBacım nasılsın şimdi arkdaşların oldu mu bende senin gibiyim
00 Yorumla
+1 yılArkadaşım olur musun? ☺️
00 Yorumla
+1 yılArayacağını bilsem telefonumu bırakırım buraya
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBeni anlatmışsın sanki aynı durumdayım
00 YorumlaLütfen bana yaz seninle konuşmak isterim🌸
15 Yorumla
Soran+1 yılozellikle bir kizin bana "konusmak isterim" demesi o kadar beni duygulandirdiki☺cunku kiz arkadaslarim dislamisti beni ve daha bugun tanidigim kiz iyi niyetli msjima goruldu yapmisti. ama sen bana bir adim attin umarım attigin cicek emojisi gibi bir hayatin olur hep🌹
Soran+1 yılSeni sıkmaya korkuyorum fakat dertlerimi içime atmaktanda kalbim cok yoruldu. özetle anlatmaya calisacagim. oncelikle belirttigim gibi arkadasim hic yok hepsi benden uzaklasti ve emin ol bak cidden hic yanlis bir sey yapmadim hep iyi samimi davrandim. ikinci olarak babam evde baski yapiyor bazen. diyo işte sen eziksin korkaksin senin arkadasin olmaz falan filan. ve bunlar beni oz guvenimi fena halde dusuruyor. şefkat gostermiyor bana.. ucuncu bir sorunum daha var kalbimi yaralayan.. benim bir sevgilim var 1 yılı aşkın. Cok detaya girmicem ama emin olabilirsin cok cokk iyi bir insan ve bana cidden aşık ve bende ona çok aşığım. tel varligim o. yorumlarda sadece sana bahsediyorum buvarada sevgili derdimi. sorun şu. sevgilim ne memleketimde yasiyor ne de okudugum sehirde. yani baska bir şehirde yasiyor doğuda. ve sorun şu ki babam sevgilim oldugumu bilmiyo ve gecen dediki "ileride karsima uzaktan il disindan birisi cikarma benim sınırlarım belli" dedi net konustu. annemde dediki bana gizlice "baban doguku istemiyor bide" dedi. yani hem dogulu olmasini hic istemiyorlar hemdr il disi istemiyorlar. ama biz sevgilimle birbirimizi cok seviyoruz ve her gece onla evlenememekten korktugum icin babam beni ona vermez diye korktugum icin agliyorum o da agliyor. ve beni asla birakmayan yalan atmayan birisisi. bir detay daha verecegim benden 2 yas kucuk.. ama bu sorun olmadi hic aramizda. tabi babam ogrense kim bilir ne der. oyle temiz bir aşkı kaybetmek istemiyorum ben😭😭😭😭neden allahim neden. o kadar cok caresiz oldugum konu varki hem arkadasimin olmamadi hem uni hayati hem baba baskisi hem sevgilimle evlenememe korkusu onu kaybetme korkusu😭😭😭kisacasi icim cok yaniyor.. buraya kadar okuduysan cok sagolasin.. bide sey o sevgilimle evlenmem icin dua eder misin..
- +1 yıl
Hepsini okudum sana kısa ve öz cümleler kuracağım
İyi insanlar kaybeder çünkü kendinden çok çevresindeki insanları düşünür kimseyle hak ettiğinden fazla samimi olma arkadaş sandiklarin gün gelir yabancı olur aile konusuna gelirsek kimse ailesini secemiyor ama kötüde olsa sonuçta seni dünyaya getiren büyüten insanlar ezilme ve kendini değersiz güçsüz hissetme sen kendini ne kadar güçsüz hissedersen o kadar çok aşalanip görmezden gelinirsin kalbinin sesini dinle aynı zamanda mantığını senin için dua ederim iyi geceler
Soran+1 yılTavsiyelerin , değerli görüşlerin ve duan için çokk teşekkür ederim dilerimki seninde inşallah güzel bir geleceğin ve mutlu bir yuvan olur🙂Sağlıkcakla kal🌹
+1 yılGel hadi konusalim
020 Yorumla
Soran+1 yılgercekten mi
- +1 yıl
Evet yaz biraz muhabbet edelim sapık ve abaza değilim korkma biraz moralini düzeltip yatayim yarin devam ederiz 😂
Soran+1 yılİyi niyetinden dolayı teşekkür ederim bu güzel mesaj bir nebzede olsa yuzumu uzun zaman sonra tebessum ettirdi. sana bir şarkı önermek istiyorum umarim sonuna kadar dinlersin icimden geldi. Sweather weather the neighbourhood. bende Şu an dinliyorum 🙂
- +1 yıl
Güzel şarkıymış teşekkür ederim ama ben çok müzik dinlemeyi sevmiyorum bana göre müzik eğlenceli olmadığı sürece insana gercekten ruhsal olarak zarar veren bir şey o yuzden ya saçma sapan dinlerken hem eğlendirip hem güldüren müzikler dinlerim sanada tavsiye ederim mutsuzluğuna derman olabilir 😊
Soran+1 yılAslinda haklisin :) cunku sarkilar ruhu beslemek icin vardir uzmek icin degil dimi, o zaman yarin annemler disari cikinca eglenceli bir sarki acip aynanin karsisinda dans edecegim😊
- +1 yıl
O zaman sana eğlenceli güldüren saçma sapan şarkılar oneriyorum hazır mısın 😂
Soran+1 yılhaziriimmm😀😀
- +1 yıl
Bunlarla başla şimdilik 😉
Soran+1 yılbunları not aldim ve dinleyecegim sagol tavsiyelerin icin😊bu sarkilar umarim bu kotu durumumdam azcikta olsa cikmama yardimci olurlar
- +1 yıl
Şarkilarda anlam arama müzik listenden üzücü depresif slow şarkıları sil kendine güven kimseye ihtiyacın olmadığını kendi ayakları üzerinde yalniz bile olsan dimdik sağlam durabilecek bir kadın olduğuna inan ve dünya senin için dönmeye başlasın 👍
Soran+1 yılBunu yarın bir kez daha deneyecegim ve umarım kurtulabilirim kotuluklerden ve umarim guclu kalabilirim🙂yardimlarin icin cok sagol insallah hayat senin karsina senin gibi yardimsever ve iyi niyetli insanlar cikarie
- +1 yıl
Ben bu pozitifliğimin karşılığını aldım çok şükür o yüzden sanada aynısını tavsiye ediyorum 👍 hiçbir zaman hayattan ümidini kesme Karşına ne kadar zorluk çikarsa çıksın hepsini aş , yılma , yorulma bu yolun sonunda emin ol kendine güvenen güçlü bir insan olarak çıkarsin en sonunda da kalbine göre birini kesinlikle bulur sende mutlu olursun 😊 eğer canın sıkılır bunalır yalniz hissedersen yine yazabilirsin sorun olmaz sakın çekinme yadırgamam seni ayni şekil yine muhabbet edebiliriz hayırlı sabahlar 👋
Soran+1 yılbir kiza butun derdimi anlatmistim ozetle. ama uzun oldu biraz. sanada kopyalayip atacagim unmarim okur ve beni anlarsin. cok sagolasin her sey icin iyi geceler hayirli gunler dilerim🙂
Soran+1 yılSeni sıkmaya korkuyorum fakat dertlerimi içime atmaktanda kalbim cok yoruldu. özetle anlatmaya calisacagim. oncelikle belirttigim gibi arkadasim hic yok hepsi benden uzaklasti ve emin ol bak cidden hic yanlis bir sey yapmadim hep iyi samimi davrandim. ikinci olarak babam evde baski yapiyor bazen. diyo işte sen eziksin korkaksin senin arkadasin olmaz falan filan. ve bunlar beni oz guvenimi fena halde dusuruyor. şefkat gostermiyor bana.. ucuncu bir sorunum daha var kalbimi yaralayan.. benim bir sevgilim var 1 yılı aşkın. Cok detaya girmicem ama emin olabilirsin cok cokk iyi bir insan ve bana cidden aşık ve bende ona çok aşığım. tel varligim o. yorumlarda sadece sana bahsediyorum buvarada sevgili derdimi. sorun şu. sevgilim ne memleketimde yasiyor ne de okudugum sehirde. yani baska bir şehirde yasiyor doğuda. ve sorun şu ki babam sevgilim oldugumu bilmiyo ve gecen dediki "ileride karsima uzaktan il disindan birisi cikarma benim sınırlarım belli" dedi net konustu. annemde dediki bana gizlice "baban doguku istemiyor bide" dedi. yani hem dogulu olmasini hic istemiyorlar hemdr il disi istemiyorlar. ama biz sevgilimle birbirimizi cok seviyoruz ve her gece onla evlenememekten korktugum icin babam beni ona vermez diye korktugum icin agliyorum o da agliyor. ve beni asla birakmayan yalan atmayan birisisi. bir detay daha verecegim benden 2 yas kucuk.. ama bu sorun olmadi hic aramizda. tabi babam ogrense kim bilir ne der. oyle temiz bir aşkı kaybetmek istemiyorum benneden allahim neden. o kadar cok caresiz oldugum konu varki hem arkadasimin olmamadi hem uni hayati hem baba baskisi hem sevgilimle evlenememe korkusu onu kaybetme korkusukisacasi icim cok yaniyor.. buraya kadar okuduysan cok sagolasin.. bide sey o sevgilimle evlenmem icin dua eder misin..
- +1 yıl
Bak ben sana sadece şunu söyleyeyim çoğu insanın ailesi biraz baskıcı ve düşüncesizdir ama bir yere kadar o yerde senin okuyup kendi ayaklari üzerinde durabilen bir birey olduğunu onlar kabul edene kadar. Eğer onlara bunu kabul senin kararlarına saygı duyacaklardır ama sevgili ve evlenme konularinda bu kadar acele etmemeni tavsiye ederim uzak ilişkiler zordur kolay kolay kimseye güvenemezsin onun orada senden habersiz ne yaptığını bilemezsin ne kadar güvensende. Belki zamanla karşına başka güzel insanlarda çıkabilir hem senin hem babanin onaylayacaği o yüzden sen şimdilik kariyerine okuluna odaklanip bir yerlere gelmeye çalış derim eğer bunlari yaptıktan sonra hala o çocukla ciddi olabilirseniz o zaman aslanlar gibi çıkarirsin karşisina onay vermeseler bile en azından sevginin arkasindan gidebilecek onlara karşı çıkabilecek gücün olur elinde. Gençlerde birde şöyle bir şey vardir aile ne derse tersini yapmak belkide sırf baban doğulu istemiyor diye ona ilgi duymuşta olabilirsin bilemezsin. Ben sıkılmıyorum merak etme sen sadece hayatinda doğru adımlar at mutlu ol yeter 👍
Soran+1 yılYazdiklarin içimi o kadar rahatlattiki dediklerini mutlaka uygulayacagim tavsiyelerin için cok tesekkur ederim🙂baskasi olsa bu yazdigim uzun yazidan bikar gormezden gelebilirdi ama sen ilgilenip yardim ettin çok sağol🌹boyle senin gibi pozitif iyimser insanlar gorunce insanliga karsi umudum bi tık daha artiyor🙂bir sorunun sıkıntın olursa sende mutlaka yaz bana dertlesiriz her şey için teşekkürler😊dilerimki inşallah sende bundan sonra hayatinda cook mutlu olursun saglikla sihhatle kal😊🌹
- +1 yıl
Teşekkür ederim sende aynı şekilde mutluluklar senin olsun hayat üzülmek için gerçekten çok kısa o yüzden tadını çıkarmaya bak. Iyi günler 👍👋
+1 yılÇok üzgünüm 🙏
08 Yorumla
Soran+1 yılYok uzulme🙂
- +1 yıl
Eğer konuşmak istersen arkadaş olarak yanında olmak isterim derdin falan olursa dinlerim 🙏
Soran+1 yılÇok sağolasın şu an sıkmak istemem seni ama kendimi cok daha kotu hissedersem tamamdir☺
- +1 yıl
Sıkmak ne kelime dinlemek isterim ama yine de sen bilirsin elbet 🙏
Soran+1 yılburada bi kiza butun derdimi anlattim fakat uzun oldu simdi simdi kopalayip sana atacagim umarim okursun sonuna kadar
Soran+1 yılSeni sıkmaya korkuyorum fakat dertlerimi içime atmaktanda kalbim cok yoruldu. özetle anlatmaya calisacagim. oncelikle belirttigim gibi arkadasim hic yok hepsi benden uzaklasti ve emin ol bak cidden hic yanlis bir sey yapmadim hep iyi samimi davrandim. ikinci olarak babam evde baski yapiyor bazen. diyo işte sen eziksin korkaksin senin arkadasin olmaz falan filan. ve bunlar beni oz guvenimi fena halde dusuruyor. şefkat gostermiyor bana.. ucuncu bir sorunum daha var kalbimi yaralayan.. benim bir sevgilim var 1 yılı aşkın. Cok detaya girmicem ama emin olabilirsin cok cokk iyi bir insan ve bana cidden aşık ve bende ona çok aşığım. tel varligim o. yorumlarda sadece sana bahsediyorum buvarada sevgili derdimi. sorun şu. sevgilim ne memleketimde yasiyor ne de okudugum sehirde. yani baska bir şehirde yasiyor doğuda. ve sorun şu ki babam sevgilim oldugumu bilmiyo ve gecen dediki "ileride karsima uzaktan il disindan birisi cikarma benim sınırlarım belli" dedi net konustu. annemde dediki bana gizlice "baban doguku istemiyor bide" dedi. yani hem dogulu olmasini hic istemiyorlar hemdr il disi istemiyorlar. ama biz sevgilimle birbirimizi cok seviyoruz ve her gece onla evlenememekten korktugum icin babam beni ona vermez diye korktugum icin agliyorum o da agliyor. ve beni asla birakmayan yalan atmayan birisisi. bir detay daha verecegim benden 2 yas kucuk.. ama bu sorun olmadi hic aramizda. tabi babam ogrense kim bilir ne der. oyle temiz bir aşkı kaybetmek istemiyorum benneden allahim neden. o kadar cok caresiz oldugum konu varki hem arkadasimin olmamadi hem uni hayati hem baba baskisi hem sevgilimle evlenememe korkusu onu kaybetme korkusukisacasi icim cok yaniyor.. buraya kadar okuduysan cok sagolasin.. bide sey o sevgilimle evlenmem icin dua eder misin..
- +1 yıl
Hepsini okudum ederim elbette inşallah tüm engellere rağmen kavuşursunuz birbirinize 🙏
Soran+1 yılDuan için çok teşekkür ederim🙂inşallah seninde mutlu bir yuvan hayatın olur🌹
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer