Yalnızlığa dayanamıyorum artık her şeyden çok bıktım ve umudum kalmadı. ?

Depresyona sürekli giriyorum sonra çıkıyorum ama bu sefer gerçekten dayanma gücümün kalmadığını hissediyorum. Normalde arkadaşlarım falan vardı ama bu sene mezuna kaldım ve herkesle aram açıldı. 19 yaşındayım daha hiç sevgilim olmadı. Herkesin sevgili var ya da en azından olmuş artık söylemeye utanıyorum. Ne seviliyorum ne de arkadaşlarım beni umursuyor. Her gün evde oturmaktan bunaldım hiçbir şeye hevesim kalmadı.

Yalnızlığa dayanamıyorum artık her şeyden çok bıktım ve umudum kalmadı. ?
Cevapla