Çalıştığım şirket altıma araba verdi. Bir arkadaşımda bunu öğrendi, her aksam beni çağırıyor. Nasıl kurtulabilirim?

Çalıştığım yer araba verdi teknik servisligi yapıyorum aksama kadar araba kullanıyorum ayaklarım ağrıyor eve gittiğimde direk yatıyorum bi arkadaşımda. Arıyor gelde gezek diyor gelemem yorgunum diyorum ısrar ediyor illaki gel 8 10 kere arıyor acmıyorum yalandan çalışıyorum diyorum. Bizim evin garajına geliyor arabaya bakıyor kapıda mı diye. Evdesin diyor ısrarla arıyor açmıyorum ertesi gün yine aynı çok bunaldım hiç anlayış yok geçen kaza yaptım yorgunluktan çıkmıyorum aksamları artık. Ama anlayışsız arkadasım var. 3 4 kere cıktık gezdik yorgun olmadıgım zamanlarda. Alıştı iyce. Her aksam cagrıyor. Ben nasıl kurtulabilirim bunaldım artk her aksam aynı tantana yardım edin
Çalıştığım şirket altıma araba verdi. Bir arkadaşımda bunu öğrendi, her aksam beni çağırıyor. Nasıl kurtulabilirim?
Cevapla