Merdiven altı bir çağrı merkezinde çalıştım. Hakarete uğradım, ne yapabilirim?

Ben geçmişte bir çağrı merkezinde çalıştım ise alırken cv form felan doldurmadan aldılar küçük bi firmaydı yani merdiven altı bi yerdi ürünlerinden cok müşteri sikayetciydi takım şefi bana küfür etti yani hem suçlu hem güçlüler benim yasal haklarım nelerdir iş mahkemesine versem bunları
Merdiven altı bir çağrı merkezinde çalıştım. Hakarete uğradım, ne yapabilirim?
Cevapla