Aslında eğlenceli olabilirdi. Ne dersiniz? 😛
İsterdim
İstemezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Asla... İngilteredeki krallık her ne kadar sembolik bile görülse siyasete ve yaşadıkları lüks, hayatın giderlerini karşılamak için tahsis edilen büyük bir bütçe ile ülke ekonomisine ciddi etkileri vardır.
Bunu bir de bizde düşünün... İngilterede olanlara rahman okutur hale geliriz.
Tarihine bu kadar düşman bir millet varken bu hoş hareketler büyük gerginliklere veya yanlış anlamalara sebep olur. Bu nedenle böyle bir şey olsun istemezdim, gerginliğe gerek yok.
Cevap
15Cevap
İngiltere'de kraliyet sembolik değildir. Kraliçe Elizabethin Avusturalya, Kanada, Yeni Zelanda, Birleşik Krallık hükümetlerini tek imzayla düşürebilir. Erken seçim kararı alabilir, parlemontaya danışmadan savaş ilani edebilir. Yukarıda yazılan ülkerde Cumhurbaşkanı yoktur. En baş kişi Kraliçedir. Kraliçe bu ülkere Kraliyet Valisi atar. Karıştırmayalım
ingiltere böyle yönetilebilir ama türkiyede tek kişinin yönetimi ile yönetilemez ülkenin başına gelen kişilerden anlayacağımız gibi
Yok olmasın cumhuriyet iyi böyle
Atatürk sağolsun
Sultanım felan derdik vahdettin padişaha hahaha
İstemesek ne yazar awk adam kendini peygamber ilan etmiş gibi davranıyor
Yok mu zaten? Halktan kopuk yaşayan hep bana hep bana diyen?
Kim demiş Ingiltere sembolik diye yillarca insanlari öyle kandırdılar:)
Ingiltere halen yobaz bir ülke, halen bircok avrupa ülkesinde krallik var, almanyayi adi üstünde hiristiyan iki parti yönetyior ama yobaz Türkiye. YERSENIZ😂😂😂
Sembolik cumhuriyetiz şu an.
Krallık var zaten 😂
Bir de sembolik krala mı para yedireceğiz, hiç gerek yok, Elizabeth ve ailesi iyi para yiyor bir halta yaramadan
İstemezdim ama futbolda İmparatorluk kupası diye bir turnuva olsun isterdim. Osmanlı İmparatorluğuna binaen.
Zaten ekonomi bitmiş birden burdan kaymak yemesinler. Kimsenin egosunu kaldıramam
Biz de tam tersi sembolik bir Meclis var
Hayrı tabiki ne kralı
Bizde semboliği değil gerçeği var :D
Zaten osmanli son 300 yil sembolik krallik vardi
Asla istemezdim zaten var şu anda da neyse.
Krallık yokta güç kimdeyse kral kesiliyor
İstemezdim diyenlerin çoğu cahil
Burada herkes kral
Istemezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?