Sizce hayatımızda "7" rakamını neden kadar kullanılıyor?



"İstanbul niye 7 tepe?
Türkiye niye 7 bölge?
Dünya niçin 7 kıta?
Zindan niye 7 kule?
Soyumuz 7 göbek,
gülümüz 7 veren
Dünyanın niye 7 harikası var?
Ejderhanın 7 başı?
Büyük ayı, Küçük ayı takım yıldızlarının sayısı neden 7 ?
Oteller 7 gece, 7 gündüz,
Gökyüzü 7 kat,
yeryüzü niye 7 kat?
Cehennem niçin 7 kapı?
Gökkuşağı neden 7 renk?
Hafta 7 gün,
Yahudilikte kutsal şamdan niye 7 mum?
Kabe de tavaf niçin 7 ?
Şeytana atılan taş niye 7 ?
Kuran'ın kapısı kabul edilen fatiha'nın ayet sayısı neden 7 ?
Neden 7 düvele meydan okuruz?
Müzikte nota sayısı niçin 7 ?
Prematüre doğan çocukların 8 aylık olanları çoğu yaşamazken,
7 aylıklar nasıl yaşıyor peki?
Bir bebeğin yaklaşık 7 aylıkken süt dişleri çıkarken,
o dişlerin dökülmesi neden 7 yaş?
Bazıları niye 7 canlı?
Pamuk prensesin 7 cücesi,
Hürmüz'ün neden 7 kocası var

Siz ne diyorsunuz bu duruma? Tesadüf mü yoksa 7 rakamının bir önemi mi var?
Sizce hayatımızda 7 rakamını neden kadar kullanılıyor?
Sizce hayatımızda "7" rakamını neden kadar kullanılıyor?
Cevapla