
Yoksa tekim kafama göreyim mi diyorsunuz?

Evet gündüz çıkıp ertesi sabah 9/10 da eve geldiğim oluyor😂 annemin haberi oldugu için kızmıyor.. bi ara otobanda öylesine turlarken istanbula gitmiştik ailemin haberi yoktu 😂 tabi ertesi gün anneme söylediğimde yine kötü bi tepki vermedi biraz da güven meselesi bence:)
Maalesef. Eskiden anne babadan izin alırdım ama şimdi oglumdan alamıyorum. Saat 18.00'de eve gelmezsem arıyor. Nerdesin , kiminlesin, ne zaman geleceksin hesap soruyor. Geç geleceğim deyince 10 dakikada bir arayıp daha geç olmadi mi diye soruyor? Açmasam bikmadan usanmadan 20-30 hatta 50 kez arayabilir. Engelleyeyim desen çakal annesinin telefonundan arıyor. Geç gelecegin gün sıkıysa neden engellediğini gel de annesine anlat. 😂😂😂
Yok arkadaş bu tacize ugramaktansa hiç dışarı çıkma daha iyi. 😂😂😂
Hep diyorum bu yüzden benim için yurtdışına çıkmak, Antalya'da yemeğe çıkmaktan daha kolay. Ben Hollanda'ya gidiyorum, tamam. Kaç gün kalacaksın 5 gün. Tamam. Gelene kadar bir daha kimse aramaz.😂😂😂
Eve zaten yatmadan yatmaya gidiyorum. Eve gitmediğim günde arayan pek olmuyor. Ertesi gün annem sabah eve geleceksen şunlar şunları alır mısın diye arar. Ölsem herhalde 3-5 gün sonra haberleri olur.
Cevap
32Cevap
Çıkarım ama dışarı çıkmıyorum zaten
Erkek olmanın en güzel özelliği diyecem ve linç yicem biliyorum 😅
Evet kimse ne sorar ne ara nede nerdesin diye hesap sorar. Kafama göre 🤷♂️
Şşşt 🤫🤫🤫😂
Eksileyen kim diye arama benem sjsjsjsj.
He kankası da geldi valla bekliyordum 😅
Sanırım kocası sendin 😬😬😬
@Akrep-Bir_Adam bazen ne dediğini hiç anlamıyorum sjsjsjsj.
Alttaki görüşüne istinaden öyle dedim 😊
Ben 🤐🤐🤐🤐🤐
😂😂Kim ne diyor şimdi burda, ben anlamadım.
İstediğim saatte girip çıkamam kocam kızıyor sjsjsjs
Ciddiydim sjsjsjsj.
Elalem ne der diye başlıyor 😄
Oh olsun.
Gıcıklığına yaptım, bugün beni aramadın diye jsjajs
Ara beni her canın istediğinde 😂
Tabikide hayır, saat 8 i geçtikten her 15 dakikada bir aranıyorum. Sanki tüm sapık ve tecavüzcüler benm peşinde 😏
Nereye kimle gittiğimi ne zaman geleceğimi söylediğim sürece istediğim saatte çıkar girerim sorun olmaz
Şu bir haftadır öyle kaçta çıktığım ve girdiğim belli olmuyor. Ehliyeti bir alayım da sonra eski düşene geri döneceğim öyle görünüyor.😒
Çıkamam, tek yaşasam da çıkamam çünkü ülkede kadın olmanın zorluklarını hepimiz biliyoruz aslında.
Biz muhafazakar bir aileyiz. O yuzden 8 9 dan önce evdeyim
Bir bayan olduğum için giriş çıkışlarımı babama sorarım gündüz pek değil ama geceleri evet
Öyle kızan biri yok. Aile ve kendi evimde aynı arkadaşlarla.
Yaaanii çok aşirı gec gelmedigim surece sorun olmaz😷
Tek kaldigimdan dolayi istedigim saatte girer, istedigim saatte cikarim.
Tek yaşadığım için istediğim saatte girip ćıkıyorum.
Ben hiç evden dışarı çıkmıyorum senelerdir eve kapalı yaşıyorum senelerdir hiç evden dışarı çıkmadan yaşıyorum
Evet istediğim zaman girer istediğim zaman çıkarım.
Nerde olduğumu söylediğim taktirde sabah bile gelebiliyorum
Ailem Amerikalı değil en gec 12 de evde olurum o da her zaman değil ayda yılda bir normal de 9 10 o da yaz aksamlari tabi. Bekarken aile belası evlenince koca belası... bu ülkenin kızlarına huzur özgürlük yok.
Taş çatlasın en geç akşam 10 da dönerim o da ayda yılda bir olur. Sürekli olsa problem çıkar genelde 8 de falan evde oluyorum 🤷🏻♀️
Hem ever, hem hayır. Kiralar malum hala ailemle yaşadığım için, belirli bir saatten sonra ister istemez aramaya başlarlar. Bu durum pek hoşuma gitmese de , yapacak bir şey yok.
Evdeyken karışıyorlar ama oyle cok değil surekli haber versem. İstedigim saatte dönerim ama tabi ogrenci ve farklı sehirdeysen hiçbir şekilde karışmıyorlar
Eve gelme saatim bellidir, geç saatlere kadar gece hayatım yok ve hicbir zaman da olamaz bana ters şeyler.
1 saat telefonum kapalı kalsa annem polise gider mümkün değil bu
Evet, ailem bu duruma karışır. Eve kafama göre girip çıkamıyorum maalesef. 😄
Sıkıntım yok bu konuda oyle zaten sakin bir hayatim var.
He ristedigim. saatte istediğim yere giderim gelirim.
Evinde kurallari var o kadar geniş değilim maalesef
Akşam ezanından önce evde olmak zorundayım annem kızar.
Nerdee o gunler. Dışarı çıkarken bile soru yağmuruna tutuyorlar.
Kendi evimdekiler kızmıyor fakat nişanlım kızıyor geç saate kalmama
Abim bekçilik yapıyor 9 dan önce evde olmak şart
Aileyle yaşamanın kurallari bir nevi
Tabii sıkıntı tınne.😅
İstediğim saatte girip çıkabiliyorum
Karışanim yok, istediğim gibi her şey...
Tek yaşıyorum kafam göre.
Tek değilim ama istediğim saate girip çıkarım 😎
Hayır, izin alırim haber veririm
girip çıkarım tabi, tek kalıyorum zaten öyle olmasa bile kim karışabilir belli bir yaşdan sonra?
Yanlız yaşıyorum, cokkkk da güzel bir yanı yok ki, hep iş güç zaten
ailemle yaşıyorum ama istediğim saatte çıkarm dönerim. sınırımı bilirim uyarı gereği görmezler
Asla annem dakika sayıyor Eve gelinceye kadar
Keşke karıştıkları tek şey eve giriş saati olsa...
Yalnız yaşıyorum, ki aile de olsa karismazlar.
elbette istediğim saatte girer ve çıkarım
Gec gelirsem kızarlar
Bazen hiç gelmem yalnız yaşıyom zaten
ev benim istediğim saatte girer çıkarım kime ne
Çok aşırıya kaçmadığım sürece sıkıntı olmaz.
Evet çünküsü ev benim 😅
Kim bana karışacak ya tekim
Çıksam girmiycem de sorun çıkmakta 😹
Geç gidiyim de hanım totomu kessin 😁
Tekim kafama göreyim 😎
Günes batmadan evde olunmalı
Hayır tabiki babam ağzıma scar
evet ev benim
Yalnız yaşıyorum ✌️
Evet
Hayır karışıyorlar
Maalesef
Haber verdiğim sürece problem olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?