Ben "olgun erkek" meraklısı mı oluyorum şimdi?

Dün kız arkadaşım evlendi.
Hep söylerdim ona "kadın erkekten küçük olmalı." diye.

Evlendiği kişi arkadaşımdan 3 yaş küçük.
Bana dedi ki,
"Sen olgun meraklısı bir kızsın."
Ben de "değilim" dedim.
"Yaw he he" bakışı attı.

Ben 28 yaşındayım , öyle 'olgun erkek' saplantım da yoktur.

6 yıl önceki sevgilim benden 2 ay büyüktü.
Tesadüfdür ki, şu an ki sözlüm benden 11 yaş büyük.( aşık olduğum için birlikteyim)

'Olgun' sevdalısı mıyım şimdi?
Ben "olgun erkek" meraklısı mı oluyorum şimdi?
Cevapla