Dün kız arkadaşım evlendi.
Hep söylerdim ona "kadın erkekten küçük olmalı." diye.
Evlendiği kişi arkadaşımdan 3 yaş küçük.
Bana dedi ki,
"Sen olgun meraklısı bir kızsın."
Ben de "değilim" dedim.
"Yaw he he" bakışı attı.
Ben 28 yaşındayım , öyle 'olgun erkek' saplantım da yoktur.
6 yıl önceki sevgilim benden 2 ay büyüktü.
Tesadüfdür ki, şu an ki sözlüm benden 11 yaş büyük.( aşık olduğum için birlikteyim)
'Olgun' sevdalısı mıyım şimdi?
Hep söylerdim ona "kadın erkekten küçük olmalı." diye.
Evlendiği kişi arkadaşımdan 3 yaş küçük.
Bana dedi ki,
"Sen olgun meraklısı bir kızsın."
Ben de "değilim" dedim.
"Yaw he he" bakışı attı.
Ben 28 yaşındayım , öyle 'olgun erkek' saplantım da yoktur.
6 yıl önceki sevgilim benden 2 ay büyüktü.
Tesadüfdür ki, şu an ki sözlüm benden 11 yaş büyük.( aşık olduğum için birlikteyim)
'Olgun' sevdalısı mıyım şimdi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer