Bu mümkün mü yoksa ben mi deliriyorum?

Arkadaş çevrem fazla kalabalıktı bir anda herkesi hayatımdan çıkardım. Bütün sosyal medya hesaplarımı kapattım. Ansızın bir sabah telefon kullanmayı bıraktım 7-8 ay kullanmadım yeni yeni kullanmaya başladım hiçbir arkadaşıma ulaşıp numaramı vermedim sadece ailemde var. Bazen eski yaşantımı özlüyorum hem de gerçekten çoook özlüyorum ama insansız inanılmaz mutluyum. Asosyale de bağlamadım sadece kendimle takılmak çok iyi geliyor. Bazen sevdiğim insanlara haksızlık ettiğimi düşünüyorum ama biliyorum ki kalabalık hayatım beni mutsuz ediyordu ve o zaman da en büyük haksızlığı kendime yapıyordum. İlk defa içimden geldiği gibi yaşıyorum ve kendimi düşünerek hareket ediyorum. Cidden uzun yıllar sonra mutlu olduğumu hissediyorum. Sizce ruh hastası falan mı oldum
Bu mümkün mü yoksa ben mi deliriyorum?
Cevapla