en son doğum günümü 15 yaşımda filan kutlamışımdır herhalde. Onda da pasta filan yoktu arkadaşları çağırıp lahmacun yemiştik


La olum hiç kutlamadik ki bırakalım anasını satayım alacakaranlık kuşağına döndü hayatım mum yaksak kim bilir neler gelir başımıza
Bana basta sacma geliyordu kutlamiyordum, sonra pasta sevdiğim icin bi kac sefer kutladım. Hemen akabinde kurstaki arkadaslarim ve gecenlerde kuzenlerimim supriz kutlamalariyla son yillarda kutlar oldum 😌
Cevap
6Cevap
40. yasimi kutladım ,41. yide kutlayacagim. Allah korusun büyük bir acı, travma yaşamadiktan sonra içimden geliyorsa ölene kadar kutlarım bunun çocuksu olduğunu düşünmüyorum
Bırakmadım, bırakacağımı da düşünmüyorum benim gibi bir mükemmellik dünyaya gelmiş kutlamadan olur muuu yaa
Ilk okul sonrası bıraktım , sevmıyorum öyle şeyler.
Arayıp kutlayana da ‘ anamla babamı arayın benlık durum degıl ‘ dıyorum
Doğum günümü bir iki kez kutladık desem? En son ne zaman mum üflediğimi dahi hatırlamıyorum :)
Ana rahmine düştüğümden beri kutlamıyordum ilk kez geçen sene kutladık. d
Ben baştan bıraktım ama ailem ısrarla devam ediyor :)
Arkadaşlar bir şeyler yapınca mecburen eşlik ediyoruz 😂😂
Hatırlamıyorum bile 😂
Sadece pasta kesiyoruz. Onu da bir kaç yıldır yapamıyoruz gerçi
Hiç kutlanmadı. İstemiyorum zaten.
22 yaşında bıraktım doğum günümü kutlamayı.
Valla hatırlamıyorum bile
Bırakmadım ama çok da keyif vermiyor artık
bırakmadım teşekkürler
Hiç kutlamadım..
Bırakmadımmmm😛😛
17...
Hala kutluyor ailem o da pasta yemek için aw
Kısa boylu musun sen merak ettim
Değilim de ne alaka harbi bak şu an ne alaka
Pp sinde kuzey olan birinin boyunu neden merak eder ki bi insan
boşver birinin hesabına benzettim kızın boyu 155 filandı
Dudunmubeni mi hesabı
20 yaşındayım hala da kutluyorum😂
12 filan
16 filan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?