Bu günnn siteye ilk geldiğim zamanlarda tanıştığım iyi ki tanımışım dediğim, arkadaşımın doğum günü. @KnightsSword iyi ki doğdunnnnn nice seneleree🥳🎂


Ahahahas Teşekkür ederim.
hiç beklemiyordum valla nice beraber KS li senelere 😂😂💫💫🙏 menemen😂
Rica ederimm. Şaşırtmayı severimm Garezm😂🍀
İnş inş🌼😂
Garezm 😂😂😂 bilen bir kaç kişiden birisin herhalde 😂
Teşekkür ediyorum 💫🦋
Sitede tekim ona bakalım 🤓
😂😂😂 hahsa menemen yaa seni hep menemen olarak hatırlıcam
Menemen güzeldir 🤤😂😂
Soğanlı 😂😂
Ay evetttt bol bol hemde canım istedi şu an🤤
😂😂 hemen yapıp ye dhjd
Turta yapcam misafirim var ckkskckx sonraya o
Jshf e turta dersen de bizim canimiz ister simdi
Teşekkür ederim menemen hem eig için hem bu soru için çok iyisin ❄😂
Rica ederimmmm hepsine😂😂
En son kaç yaşında kutladım hiç hatırlamıyorum Kanks :D
@KnightsSword iyi ki doğdun kanka, nice mutlu yıllara doğum günün kutlu olsun, sağlıklı, huzurlu, mutlu ve başarı dolu bir yıl diliyorum, her şey gönlünce olsun... 🥳
Ne zaman knks doğum gününnn
Teşekkür ederim kanka aynı şekilde sana da çok güzel bir yıl diliyorum her şey gonlünce olsun 🙏😁
@KnightsSword Rica ederim kanka, teşekkür ederim 🙏 😬
@coraline-0 3 Nisan kanks
Aklıma kazıdım knkss😝😂 @Barış_LonelyForever
Teşekkürler Kankss :P 😂
Seninkine de az kalmış kanka😂
@KnightsSword Az kaldı kanka ama kutlayamam sanırım yokum buralarda 😂
Askere mi 😂 nereyee
@KnightsSword Belli değil 😂
Hayırlısı kankam 😂
@KnightsSword doğum günün kutlu olsun
@Antimaskulızmm_ Teşekkürler :D
Cevap
18Cevap
en son geçen sene kutladım.
@knightssword happy bday :D
Teşekkürler soyseticc😂😂😂
Soyumda sosyeticse demek :D
😂😂😂 yakışıyor sana
Ricalar, teşekkürler :D 17 yaşında dolanma buralarda sjkd
Hsbdsjdj 17 miii ne 17 si ya shdj
@KnightsSword tamam söylemem kimseye 17,5 ksks
Aboov senin gözünde biz bebeyiiz
Ha şunu bileydiniz sjks
😂😂😂😂😂 asdafasd yaa
Doğum günü kutlamalarını pek sevmiyorum ama her yıl ailem ve arkadaşlarım düzenli olarak kutlama yapıyorlar. Sağ olsunlar.
Enson 29 yaşında kutladım onuda hamileydim ailem supriz yapti normalde enson 15 yaşında bırakmıştım kutlamayı şu an 31olcam bu yıl kutlarmiyim bilmiyorum geçen yılda kutlamamistim
@KnightsSword bugün kaç sefer kutlayacağım bilmiyorum doğum gününü 😃 yine mutlu yıllar 😎🌸
20 yaşımda kutladımm.
Tekrar tekrar teşekkür ederim 😂 kaç defa olursa o kadar teşekkür 😂😂
😂😂 üyle değil yaaa jdnsd
Yanlus yanluş 😂 tamam sen kutlama ben teşekkür ederim sjdnf
Ya yok öyle değil 😂 ahhsshd kısasa kısas yohh.
İyi ki varsin teşekkür ediyorum sjdj
😂😂🦋🙏 jshdd
evlenmeden önce ailem evlenince eşim bir pasta ile dahi olsa mutlaka kutlarlar
Unide arkadaşlarım ile kutlamiştim:) iki ay önce
Geçmiş doğum günün kutlu olsunnn❤
Teşekkür ederim prenses çok güzelsin:) ❤️🌹
Rica ederimm. Bende teşekkür ederimm güzel düşüncen içinn 🍀❤
@KnightsSword Doğum gününüz kutlu olsun iyi ki doğdunuz. Nice yaşlarınıza 😇🎂🎉
Çok teşekkür ederim 🙏😂
En son üniversite son sınıfta kutlamıştım...
Geçen sene arkadaşlarım sürpriz doğum günü kutlaması yapmışlardı.
Küçüklüğümde güzel bir kutlama yapmıştık sonra doğru düzgün kutlama yapılmadı
Her sene ailemle kutluyorum en son eylülde kutladım
O pasta alınacak arkadaş 😂 en son geçen senen kutladım, Mayıs ayında yine kutlayacağım.
18 yaşıma girdiğimde ailemle beraber kutlamıştık sonra ki yıllar kutlamaya gerek duymadım.
Hiç kutlamadım. Doğum günümün kutlanmasına şimdiye kadar hiç müsade etmedim.
Her yıl kutlarlar sağolsunlarr
Doğum günüm genellikle unutulur
kutlamaya devam ediyorm
Her yıl kutluyorum doğum günümü.
Bergen kırmızı çizgimiz
Uzun zaman olmuş hatırlamıyorum :)
Daha 1 ay önce kutladım
201 falandi 20 de olabilir
Her yıl annem babam sağolsun kutlarlar
GECEN sene kullandım 24 yani :d
Çocukken tek başıma kutlamıştım.
Üç yıl önce kutlamıştım en son
Bu yıl kutladım aile içinde mütevazi bi şekilde
Her sene kutlanıyor doğum günüm
Düzenli olarak her sene kutluyorum ben
20 yaşıma girdim kutladım. 😂
Şimdi paradoks bu soru Coraline
18 yaşımda tek kutlandı
Ben kutlamam doğum günü
Geçen sene kutladım en son
ilk kutladığımdan bu tarafa kutluyorlar
Her yıl muntazaman kutlanır 😀
Galiba çocuktum annem pasta yapmıştı
Halen kutluyorum.
Hatırlamıyorum 😅😅
Şöyle boylu poslu esmer Karadeniz'li yarim olunca kutlarız beraber 😅
İnşallah olur😂😂🍀
Ay inşallah sağol 😂🙏
9 yaşınada kutladım başakada olmadı
Her sene kutlarım
Bu sene
28 yaşım
18 inde
16 yaşında
25 yaşımda
9. sınıf
Geçen sene. Pasta almıştık.
hep kutlarim
Ilkez bu sene kalbim tarafindan kutlandı🥺💗
25 🥲🥲
Her sene kutluyorum
27 biterken
Hiç kutlamadım.
22 senedir
Her sene kutlanilir 😅😁
Kutlamadım
38 yasinda
Unuttum
Hiç kutlamadım
20 yaşımda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?