OKUL AÇILACAĞI İÇİN ÇOK GERGİNİM? (Açıklamayı okuyun) ?

Arkadaşlar benim sosyal fobim var ve yanında okul fobisi de başladı sanırım uzun zamandır da okula gitmiyoruz salgından dolayı. Okula gittik bi 5-10 gün falan salgın dolayısıyla. Ben de kimseyle konuşmadım arkadaş olmadım bazıları neden ruh gibisin falan dedi. O zaman sınıf 20 kişiydi şimdi 40 oldu. Çok stresliyim 2 gün var okulların açılmasına. Teneffuslrrde bile oturuyorum çünkü arkadaşım yok ve nasıl tanışılacağını da bilmiyorum. Ortaokuldayken sınıfta kızlar yoktu şimdi ise var (Okul yeni bu arada belirtmeyi unuttum). O yüzden de çok geriliyorum sınıfta kızlar olduğu için. Yalnız olduğumdan konuşmaya gelenler de oldu acıdılar sanırım bana. Birileri bir şey konuşuyor ben diyorum acaba benim hakkımda mı? Birileri gülüyor ben iyice geriliyorum. Pazartesi yine oturmaya devam edeceğim sizce Ne yapmalıyım nasıl normal davranabilirim?
OKUL AÇILACAĞI İÇİN ÇOK GERGİNİM? (Açıklamayı okuyun) ?
Cevapla