Soruyu beğenin tikim var 😂😂
Arkadaşlar bana görseldeki gibi sözler yazabilir misiniz?
Soruyu beğenin tikim var 😂😂
Al böyle bir şey bırakayım.
Bu da güzel söz eğer yazacaksan bir yere.
Valla efendim benim böyle bi sözüm yok hiç ama.. Bi gün işten eve giderken çocuğun birisi bir kıza bağırarak... Molpedin olayım osur osur patlat beni demişti.. Gülmekten yerlere yattım 😂😂😂
Yok ben yazamam pas geçiyorum 😅
😂
Sen çiğ köfte ben lavaş sar beni yavaş yavaş hatuuuun🤣🤣🤣🌮
😂🙈
Bu cidden efsane valla😅
@Tweety1976 😅😅😅
Herifim onu bana dedi ksjdj
Cevap
45Cevap
Bu ben de şunları anımsattı ki sanırım bu bı tiktok zehirlenmesi;
Bu dikiş makinesi bu da... Makinesi
Bu kurutma makinesi bu da kudurtma makinesi:P
😂😂😂

o iş yaş...
🙃
Ben kendime söyledim üstüne alma bebek💋
"Beni sev ya da benden nefret et, ikisi de benim yararıma. Seversen hep kalbinde olurum, nefret edersen hep aklında."
diyor Louis Aragon.
Buyur persocum 😈
İnsan da güzel olan yüzdür. Yüzde güzel olan gözdür.. insanı insan yapan ağizdan çıkan iki çift sözdür.
Arabam çeker ton, ton
Gönlüm çeker, Paris Hilton.
Ooo eski toprak😅 doktur
Tangan olayım, osur osur patlat beni yazan oldu mu 👀
Lisede bir arkadaştan duymuştum komiğime gitmişti 😂 şimdi sen görseli paylaşınca aklıma geldi 😂
Bak aklıma bşrşey geldi 😂😂
Dondurman olayım. (devamı videoda)
youtube.com/shorts/nNAAQVYukoo?feature=share
Yırtık yerin dikişi çok zor olur istediğin kadar dik dik dik yine sökülür
Hatalı olduğumda beni sev, korktuğumda beni sar ve gittiğimde tut çünkü ihtiyacım olan her şey sensin.
Zevkin adını aşk koydunuz
Ona da doydunuz
Sevgi diye bir mutluluk vardı
Onun da a*ına koydunuz
@Osmanlı-Beyefendısı Ali el atsana lütfen seninkiler güzel ve komik dşsşflslfld
Yapma yanarız 😄
Sucuk ne diyorum bildiğin yiyilen sucuk diyor salakk işte bende diyom sucuk yani küçük bir su birikintisine su-cuk diyoruz. sjsnsj
Araba vitesin olayım, 3-4-5'e at beni sdfhgsdh
6 olsun ya da 7 severim ben sjjsj😂
Sevgililer günü tamamen bir hayal ürünüdür, dünyadaki tek gerçek kocaman bir Adana dürümüdür
Eteğin olayım çekiştir beni. Rujun olayım sür sür bitir beni. Falan filan yazdık bir şeylrt
Abazaya davetiye çıkarma fenomen olur kızlar soruyora jsjsshshejsh
Sa ben görüşleri okumaya geldim sadece. görüşleri okuyup çıkacam :D
Eğer hint kumaşı olsaydın müzeye koyardım söküp söküp dikmezdim 🤣
Uludağ'dayım karı seyrediyorum karı donu çözülmüş karı elimde biram peki yarakım nerde🤔
İlşkisi: yokGerek de: yokİstese: çokAma: hepsi aynı bok😅
Güvendiğim dağlara kar yağmış hazırlanın kaymaya geliyorum
Aspirin hapi gibi
popon kapı gibi
Senin icin büyüttüm
Keser sapı gibi
Paran varsa yancikta, s*kin oynar amc*kta
Dantelli donuk olayım osur yırt beni😬 bu geldi aklıma eskilerden
Nerden buluyorsun bunlari😅
Kendim yaptım jsjsj
Helal😅
Tabii😂
Fantezi dünyam rengarenkBu daha hiçbir şeyKorkma benden sal kendiniBebeğim dediğim anda vur bana
Güzel mi @neysek
@NEYSEk ünlü düşünür kerimcan durmaz dan 🤣
Tangan olayım çıkar çıkar giy beni
Sadece bildiğim bir replik var.
Saçmalama Ayten, çocuk olur mu... Boşluğu dolduran eskilerdendir mutlaka 😊
Perso gibi ol parsel parsel fethet her yeri. çok uğraştım olmadı
Gorseldekini sen bana şöyleki sana yapayım. Ne dersin
çayda lipton , karıda ip don .
Abaza davetiyesi gibi
Karbondioksitin olayım hiç durmadan sal benidhdhsh
Oooo tikli hatun bayılırız 😂😂
Ne sözler gelmiş okurken ben utandım arkadaş :D
Sjsjsjjs ben beceremem bu tür sözleri 😂😂
Bana bir kere bak yeterki sevmezsen gül geç😂
Aynan olayım her gün bakışlarında kaybolayım😅
Sütyenin olayım tak beni.
Aşıksan vur saza
Şöförsen bas gaza🤣
Aşk bir sabunsa köpürt beni pakize. Liseden 😂🤣
Sakroiliak eklemin olam, kırdığında sürün emi.
😂😂😂 baya anlam ifade ediyor
sakızın olayım çiğne çiğne tükür beni :D
cennet analarin ayaklari altindadir olmadi ama
Elin buz gibi , g*tün karpuz gibi
Karaambar kamyoncular dernegi terk
Pompalatorsan yazarim:)
gün doğmadan sen doğsan kapımda :D
Yorganın olayım her gece sarıl bana
kilodun olayim osur osur parcala beni 🤣🤣🤣🤣
Yazmam.
Sataşma baba yorgun
Muzun oliyim yere at kay inşallah
Ne demek bu şimdi?
Hayat bi filimse bacını seveyim gülümse :)
Görselde ne var ki :)
Samimiyet gerekli
valla güzel olsan yazarım da değilsin maalesef
Yorumlara baktım 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?