Aile & Toplum Fırsat verseler, ilk ne yapardınız? MrEftal Takip Et FenomenBilge Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Bu fırsat maddi manevi artık aklınıza ne gelirse olur. Fırsat verseler, ilk ne yapardınız? Fırsat verseler, ilk ne yapardınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Maddi olarak verseler önce kendi ihtiyaçlarımı alırım sonra ev araba başka bir şey istemem allahtan artık. 0 0 Yorumla
Shazam6 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 49% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı. Amerikaya oturma izni alir giderdim, sonrasi gelir zaten hayat iyilesir 0 0 Yorumla
midnigtramblerrr Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Mardinde kendime ait bir ev tutar, orda yeniden bir hayst kurardım ama kendimden de giderek. 0 0 Yorumla
Sweetwitch13 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kimsenin bilmediği beni tanımadığı bir yere gidicem 0 0 Yorumla
Balikkburcu Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 53% +1 yıl Projelerimi hayata geçirip dünyayı Metropolise çevirirdim. 0 0 Yorumla
caNözüMm Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 42% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı. Bir pisliği temizlerdim. bu dünyadan. Hani suç olmasa.. 0 0 Yorumla
AnkaralıBirKız2 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Cana kıymak günah olmasa bikaç kişiyi temizlerdim shsjsh 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Rezil olma korkusu olmadan , gelecek kaygısı stres olmadan, yarın yokmuş gibi bir gün geçirmek isterdim😕 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Çocukken sevdiğim biri vardı onu sosyal medyadan buldum ilk işim ona gitmek olurdu çocukken diyemedikerimi söylerdim 0 0 Yorumla
şafakşafakk Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Fırsat verseler Trabzona taşınıp tek başıma sessiz sedasız bir hayat yaşamak isterim birde arabam olur 0 0 Yorumla
sezzy Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 83% +1 yıl amerika ' ya biletimi alırdım 😂 0 2 Yorumla Shazam6 +1 yıl Bilet alinirda vizeler falan onemli olan 😅 Yorumla Shazam6 +1 yıl Oturum izni vs almak lazim Yorumla
kalbim49 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 , eic 50% +1 yıl Kimsenin olmadığı bir yerde yaşamayı seçerdim 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı. Bu ülkeden göç ederdim. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Maddi olarak verseler önce kendi ihtiyaçlarımı alırım sonra ev araba başka bir şey istemem allahtan artık.
Amerikaya oturma izni alir giderdim, sonrasi gelir zaten hayat iyilesir
Mardinde kendime ait bir ev tutar, orda yeniden bir hayst kurardım ama kendimden de giderek.
Kimsenin bilmediği beni tanımadığı bir yere gidicem
Projelerimi hayata geçirip dünyayı Metropolise çevirirdim.
Bir pisliği temizlerdim. bu dünyadan. Hani suç olmasa..
Cana kıymak günah olmasa bikaç kişiyi temizlerdim shsjsh
Rezil olma korkusu olmadan , gelecek kaygısı stres olmadan, yarın yokmuş gibi bir gün geçirmek isterdim😕
Çocukken sevdiğim biri vardı onu sosyal medyadan buldum ilk işim ona gitmek olurdu çocukken diyemedikerimi söylerdim
Çeker giderdim adım sanım kimse bilmesini istemezdim
Fırsat verseler Trabzona taşınıp tek başıma sessiz sedasız bir hayat yaşamak isterim birde arabam olur
Bi kaç kişiyi haritadan silerim
amerika ' ya biletimi alırdım 😂
Bilet alinirda vizeler falan onemli olan 😅
Oturum izni vs almak lazim
Malum kişiyi öldürürdüm shdjdk
Kimsenin olmadığı bir yerde yaşamayı seçerdim
Bu ülkeden göç ederdim.
Yahudi olan sevgilime kaçardım.
Yurt dışı
Kendimi duzeltirdim
Çok zor
fırsat 2 kere gelmez yapıştırke
Kafa dinlerim
Amerika'ya giderdim
Annemi yasatirdim
Hiç düşünmedim