• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sizce bir kadın , kocası isterse çalışmayıp evde kalmalı mı?

PiLLy_BheBek
PiLLy_BheBek Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
520
Yapay Zekaya Sor
Sizce bir kadın , kocası isterse çalışmayıp evde kalmalı mı?
Evlilik sonrası eşin çalışmanı istemese ne tepki verirdin?
Sizce bir kadın , kocası isterse çalışmayıp evde kalmalı mı?
Cevapla
Evlilik Soruları Kadın Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
25 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Eşimin şu şekilde çalışmasını istemem ! Konfeksiyon gibi fabrika yerleri veya cafe de garson gibi yerlerde çalışmasına asla müsaade etmem. (orada ki çalışan arkadaşları da asla yadırgamıyorum yanlış anlaşılmak istemem )Eğer ki eşimin bir mesleği veya diploma gibi bir şeyi yoksa ben yine gece gündüz çalışır ne eşimi nede çocuklarımı hiç bir şeye muhtaç etmem.İnsanlar eşimi çalıştırmam lafına çok ama çok yanlış anlıyor. Eşim Örneğin öğretmen olmuş ben nasıl ona gitme çalışma diyim. bu kadar saçma bir şey olabilir mi? tabii ki öğretmen veya her hangi bir mesleği varsa asla çalışma gibi ilkel şeylerle yargılamam. Çalışmak isterse ne ala çalışmak istemiyorsa da zorlamam asla.
    Eşimin çalışmasından gurur bile duyarım

    4
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • minikhırçınkedi
    minikhırçınkedi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Merhabaa 😇
    Malumm biz kadınlarr eşim çalışmasın evde otursun yeter ki benim yanımda olsun demediğimiz için ben bu konuyuu erkekler açısından ele alıyor olacağımm.. 🤷‍♀️

    😂😂😂
    😂😂😂

    Bu konuu evlilik öncesi konuşulması gereken en önemli konulardan birisi. Aslında çalışma- iş hayatı topluma/ insanlığa yararlı faydalı olmak bir meşgale edinmek ve onunla ilgilenmek ve ayrıca bu meşgalenin getirisi olarak ekonomik özgürlüğünün olması her bireyin en doğal haklarından biriisidir buna kimse engel olamaz fakat bizim Türk toplumumuzun benimsediği bir kaç etkenden ötürü bazı çiftlerde eşi çalıştırmama durumu söz konusu olabiliyor.
    Buna etken olan maddeleri sırayalayacak olursak;
    *Eşlerinin kendilerinden fazla maaş almasını istememesi
    *Özgüven eksikliğiii
    *Çalışan annenin iyi çocuk yetiştiremeyecegi düşüncesi ( yeter ki çocuklarına baksın evle ilgilensin düşüncesi)
    *Bazıları ben çalışıyorum eve bakıyorum (yeterlilik hissiiyatından mahrum kalıyormuş gibi yetersiz hissetmesi)
    * Eşinin işini veya iş arkadaşlarını çalışma ortamını sindirememesi (sorun çıkartması)
    *Evde istediiği düzeni ilgiyi görememesi
    *Çok az bir kısmı ise çalışma hayatının cinsel hayatın sık yaşanamamasına iş programlarına göre hareket etme durumunda olunması vs vs cinsel hayatı olumsuz etkilediği düşüncesi.. Sebebi her ne olursa olsun çalışmak kişinin kendi tercihidir hiç kimse tarafından bu durum engellenemez..
    Her stediğinde kimseden bir şey beklemeden hareket edebiliyorsan,
    dilediğin şekilde istediğin harcamayı yapabiliyorsan, kimseye hesap vermiyorssan sadece kendine değil başkalarına da el uzatabiliyorsann
    en güzel eylemdir çalışmak :)
    Tabi ki mesleği olmayanlarda var ama bir çabası olanlarda var bu konuda ev hanımlığı da iyi amaaaaa
    eşinnden para alabilmek için eşine kendisini seks oyuncağı gibi sunanları karşısında kırk takla atanları itici buluyorum ve eşini bu duruma iten eşleri de itici buluyorumm..
    Hesapsız kitapsız harcama yapabilmek kimseye boyun eğmemek insanın en büyük lüksü bence..
    İyi akşamlar 💫🧚🏻‍♀️

    2
    2 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Elinize sağlık 🌺

      Yorumla
    • Nick_Fukarasıı
      Nick_Fukarasıı
      +1 yıl

      Görseldeki şahsa acilen ulaşmalıyım sjdjf

      Yorumla
  • sugakai
    sugakai Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    Size en güzel örneği ben verebilirim. Benim annem evlenmeden önce gayette güzel bir işi varmış ablam doğunca işi bırakmış. Sonra ben doğmuşum devam edememiş. Babamda çalışmasını istememiş. Ben size bakarım ederimler falan filan. 5 sene önce babam bizi bıraktı başka bir kadın için. Annem eğer çalışmaya devam etseydi fabrikada müdür olarak devam edecekti. Annem kendi ayakları üzerinde durmayı unutmak üzereydi. Ama şimdi herşeyin üstesinden gelen güçlü bir kadın. Demem o ki , kimseye bel bağlamayın. Önce kendi ayaklarınız üzerinde durun. Kimseye muhtaç olmayın. Sonra sizi küçümsüyorlar. Kendinize bu kötülüğü yapmayın. İyi günler.

    1
    0 Yorumla
  • MATRAXCA
    MATRAXCA Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 31%
    +1 yıl

    Aslinda ben her zaman kadinlarin da kendi ayakları uzerinde durma taraftariyim, Çocuk varasa belki bir nebze olsa çalışmamalı diyebilirim.
    Lakin, Çocuk yoksa kadın çalışmak istiyorsa çalışabilmeli bunun kocaya olan sabırsızlıkla hic bir alaksı yoktur...
    Aksine çalışmasın diye düşünen kocalar biraz bencil davranıyorlar ve kadının sadece kendi himayeleri altında kalmasini istiyorlar...
    Çünkü kadın çalışmazsa onun eline bakacak ve hep ona muhtac olacak...
    Oysa ki, kadın çalıştığı zaman kendi ayakları üzerinde durmayı başardığını bilece kendi özgüvenini kazanacak ve bir soz hakkı olabileceği için hiç kimseye muhtaç olamayacağını kanıtlayacaktır.

    Kısacası çok büyük mecburiyetler olmadığı zaman kadınının çalışmasını istemeyen kocalar.. Sadece kendilerini düşürdükleri ve bencil oldukları için buna karşı olurlar...

    Umarim güzel birseyler yazabilmişimdir...
    Saygilar...

    1
    2 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
    • MATRAXCA
      MATRAXCA
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim...

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

64

Cevap

76

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.

    Kocasının illa ki sözünü tutacaktır gadası. Ama bu iş konusunda son karar yine kadına ait olmalıdır. Kaldı ki Türkiye şartlarında rahat bir yaşam için tek maaş yeterli olmayabilir. Kadınında kendi evine destek olması harika olur. Hem kadın için hemde erkek için oldukça yararlı olacaktır.

    1
    0 Yorumla
  • Khrysopelea
    Khrysopelea Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben zaten çalışmak istemiyorum ama bu zamana kadar sen çalışma evde otur ben sana bakarım diyene denk gelmedim hepsi beni de çalıştırmak peşinde hatta evde karı besleyim benim anam ağlasın o keyif yapsın olmaz diyeni de gördüm sanki kadın senin çoluk çocuk bakmayacak ev işi yapmayacak. Yeni tanıştığım kişi beni ev kredisine sokacağını bile demişti ortada fol yok yumurta yok enteresan insanlar denk gelmiş olmalıyım.

    2
    2 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Şimdiki erkeklerin çoğu böyle hatta kendilerinden daha yüksek işte çalışan kadınlara yöneliyorlar..

      Yorumla
    • Khrysopelea
      Khrysopelea
      +1 yıl

      Gerçekten de erkekler gözünü açtı :)

      Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Eşim istemediği sürece ben öyle bir şey istemem. Hem ekonomik durum daha iyi olur. Kadın eve bir şey vermese de olur, kendi takılsın. Hem kadın normal çalışma şartlarında bir işte olursa daha güleç yüzlü olur , diğer türlü boşta kalırsa canı sıkıldıkça bana sarar. O istediği gibi çalışsın ben ev işlerine ortak olurum. Yeter ki boşta kalıp bana sarmasın.

    2
    12 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Çok mantıklı bir şey söyledin. Yapacak bir işi ya da meşguliyeti olmayan insanlar en ufak detayı bile kafasında devhasa senaryolar kurup büyütür

      Yorumla
    • Besle67
      Besle67
      +1 yıl

      Söylemek istiyorum size göre sadece çalışmak mı bu meşguliyet bu arada bunu çalışan bir insan olarak söylüyorum ev hanımları da akşama kadar durmuyorlar benim yengem var annem var mesela yani Ben diyorum ki bu işleri yapmayayım çalışayım o derece yoğun var yani size göre ev hanımları zaten hep boş mu çok yabkış ya bekler o temizlikler o ütüler nasıl yapılıyor

      Yorumla
    • Saddov
      Saddov
      +1 yıl

      @Besle67 Ev hanımları çok boş duruyor mu dedim?

      Yorumla
    • Besle67
      Besle67
      +1 yıl

      Ben de şundan bahsediyorum sana demiyorum zaten genel bir algıdan bahsediyorum

      Yorumla
    • Saddov
      Saddov
      +1 yıl

      Beni bir @PiLLy_BheBek anlıyor. Neyse eksileyin geçin benim görüşüm bu.

      Yorumla
    • Besle67
      Besle67
      +1 yıl

      Ben sana seni anlamıyorum demedim ama gelip de bir kadını zorla çalıştıramaz sın zaten böyle bir amacım yok ki

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      @Besle67 Çalışma hayatı kadar meşgul etmiyor bende daha önce çalışmıyorken çok boş vaktim oluyordu ve benim genel gözlemim bu konuda bu şekilde bir sonucu gösteriyor

      Yorumla
    • Besle67
      Besle67
      +1 yıl

      Bu yorumu yaparken çok aşırı derecede objektif olmak gerek bu aslında bu konuda hata yaptım tabii ki de bu işe git ve yoğunluğa göre ne işi Ben bir butiğim var ve yani hiçbir şey yapmıyorum sadece imzalıyorum hani gelen elbiselerini dekontlarını bakıyorum onun haricinde maaş veriyorum bunun dışında yaptığım hiçbir şey yok ama doğru söylüyorsun senin çalıştığın işe göre bu değişir ama ev hanımlarının işlerini kesinlikle boş duruyor diye küçümseme elim arkadaşlar çünkü çok yanlış onlar bizim annelerimiz onlar bizim meleklerimiz Ben her gün evden işe gidiyorum benim annem önüme yemek koy Allah da razı olsun

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      @Besle67 haklısın benim demek istediğim o şekilde değildi tabiki ayrıntılı açıklama yapmadığımız için farklı noktalara çekilebiletesi oldu. İş hayatı kadar bir yoğunluk olmuyor genel olarak boş vakit fırsatları daha çok oluyor diye düzelteyim😊
      Ben sabah 6da kalkar tüm evi dip köşe temizlerdim sonra yemekleri hallederdim tatlı şu bu sonra akşama kadar otururdum🤭

      Yorumla
    • Besle67
      Besle67
      +1 yıl

      Maşallah sana ya 💛

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      @Besle67 🌺🌺

      Yorumla
    • Saddov
      Saddov
      +1 yıl

      Ben kendimi savunsam yeminle linçlenmiştim. :D

      Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Ay hayır tabii ki yani mecbur bir yerden sonra çalışmak gerek ben mesela şu an okula gideceğim yine yani okuyacağım bitecek mesleğimi elime alacağım çalışmak için sabırsızlanıyorum Berak ediyorum işe yatını para kazanmayı para kazanmak çok güzel bir şey değil mi ya düşünsene çalışıp para kazanıyorsun😂🙂🙂
    Hem de zaten parayı sevmeyen biri benim eşim olamaz jsjsj😂😂🤦‍♀️


    Biz money severiz😝😝


    Altın yapacağız daha onları hahah

    1
    4 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      O değilde git deyince gittin ya arkandan gitmee deyip sarılasım geldi o an 😂

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Hadi sarılak jsjsj🤪😌😇😂😂

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      🤗❤️🤗❤️🤗❤️

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      🤗💙🤗💙🤗

      Yorumla
  • MrEftal
    MrEftal Takip Et
    FenomenBilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Erkek eve yetiyorsa ve kadında buna razıysa neden olmasın.
    Ama durumlar kötüyse ve kadın okumuş ve makam mevki/statü/meslek sahibiyse çalışmak istiyorsa çalışmalı.

    4
    0 Yorumla
  • rabiaa12
    rabiaa12 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 65%
    +1 yıl

    Ya arkadaşlar kadın tabiki çalışır hayatının belli dönemi koluna altın bileziğini takar adama muhtaç olmaz ama söyle bir şey var bu kadın cocuk mu doğuracak bir bireymi yetiştirecek evin sorumlulugunamı koşacak ki kadınlar çabuk yıpranıyor kimse kusura bakmasın evlendikten sonra asla çalışmam ama eşimin parasınıda carcur etmem tek kişi çalışıyor madem onu yettiririm

    2
    0 Yorumla
  • azbuka
    azbuka Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Bu zamanda bir kadın en azından belli bir birikimi olana kadar çalışmalı. Bir insanın yarın neye dönüşeceğini bilemezsiniz. Paranız yok diye katlanmak zorunda kalırsınız birde sahip çıkacak aileniz yoksa. Devletimizin kadınlara nekadar sahip çıktığı ortada zaten.

    2
    0 Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu sorunun iki cevabı var bende
    Çocuktan önce böyle bir teklif yapsa kabul etmezdim çünkü işimi seviyorum bu meslek için dirsek çürüttüm vs der çalışmaya ikna ederdim
    Çocuktan sonra ev ve iş arasında debelenmekten o kadar yoruluyorum ki evde doyasıya zaman geçirmeye hasretim resmen. O zaman da işimin bana kazandırdığı kadar finansmanı sağlayabilecekse seve seve evimin kadını olabileceğimi söylerdim.
    Sonra da boy boy çocuk yapardım😬

    2
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Evlilik öncesi çalışan kadına çalışma diyen eş önce neden çalışma dediğini izah etmeli. Ardından kadına aynı sigorta ve maaşını verebilmeli. Hatta bazen kendisi işten çıkmalı bazen eşi. Açıkçası çalışan bir insanla evlenip sonradan çalışma diyen kişilere akıl erdirilemediğinin kanıtı bir yorum işte.

    2
    0 Yorumla
  • WaRʓLL
    WaRʓLL Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 675 cevap paylaştı.

    Kaç yaşında insanlarız o durumda bile eşler arası baskı olursa ayrıl gitsin daha iyi. Bırak isteyen çalışır istemeyen çalışmaz.

    3
    0 Yorumla
  • fresiacaroline
    fresiacaroline Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    kocasına neymiş? insanlar evlendiğinde birbirlerinin sahibi olmazlar hayat arkadaşı olurlar şu farkı çözemedi bazıları kadın isterse eğer çalışır kadın isterse çıkar dışarı gezer dolaşır kadın isterse sadakat çerçevesinde her şeyi yapar bu erkeğin inisiyatifine kalmış bir şey değil :) teşekkürler

    1
    0 Yorumla
  • ƘıȤıԼЄԼMƛ
    ƘıȤıԼЄԼMƛ Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Artık bu devirde tek maaş ile geçinmek kolay bir şey değil o yüzden eğer bir insan böyle bir şey istiyorsa demek ki maddi olarak durumu yerinde demektir ama çoğu zaman bazen kadınlar bu durumdan memnun olabiliyor kişilerin kendi isteğine bağlı bu konuda net bir yorum yapılamaz

    1
    0 Yorumla
  • Venss
    Venss Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Çalışmaz eğer bir mesleği varsa ve çalışıyorsa evlenince de buna saygı duymalı. Yoksa şu algı yanlış para yetmiyor 2 kişi daha iyi olur kadının getirdiği para bereketli olmaz bunu da şimdi sığ beyinlilere anlatmak zor. Bir erkek evi geçindiremiyorsa evlenmesin kardeşim. Yok kültürmüş yok biz elit insanlarız 😂

    1
    0 Yorumla
  • YeahRight
    YeahRight Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    Koca da kimmiş ya, koca olunca ne oluyor sanki hayat kadının ona ne? Ama erkek oldukları için kadının her şeyine karışma hakkını buluyorlar kendilerinde nedense? Kadın sanki ona hizmet etmek, onun için gençliğini feda etmek, ona muhtaç yaşamak zorunda. Saçma sapan cahil zırvalıkları işte başka bir şey değil.

    1
    0 Yorumla
  • caNözüMm
    caNözüMm Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 42%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı.

    Dogumdan snra kendi isteğimle işten ayrıldım. 3 yil olacak evde ikiz bidiklarimla ilgileniyorum. 4 yaş olduklarinda okul oncesine basladiklari zaman tkrar is hayatıma dönmeyi düşünüyorum.

    1
    1 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Allah bağışlasın

      Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.

    Niye tam tersi olmuyor? Erkek, karısı isterse çalışmayıp evde kalsın

    3
    5 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Allah'ın emrine ters olur biraz... erkek avcı yaratılmış bu yüzden fiziki güç verilmişki aşını bulup getirsin
      Bu yüzden çalışmayıp evde oturan erkeğe kadınlar pek erkekmiş gözüyle bakamıyor🙆🏼‍♀️

      Yorumla
    • BloodyGamer
      BloodyGamer
      +1 yıl

      Ah şu mitler... Bir kurtulamadık.

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Yok be mit değil bu inanç 🤭

      Yorumla
    • BloodyGamer
      BloodyGamer
      +1 yıl

      Ah şu inançlar...

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Elhamdülillah 😄

      Yorumla
  • HandeBjk1903_
    HandeBjk1903_ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence güçlü ve ne istediğini bilen bir kadın buna kendi karar verir. bir kadın eşinin sözlerine bağlı kalmadan da hareket edebilir kadın kendi ayaklarının üzerinde durabilir önemli olan onun ne istediğidir eşinin değil

    2
    0 Yorumla
  • GizliÜye-88738
    GizliÜye-88738 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    Ekonomik Özgürlüğü olmayan bir kadın, hayatı boyunca Kocası olacak çomara mahkum olur, zorda kaldığında Da o kapıyı Çarpıp gidemez.

    Kızlar Aklınızı başınıza Alın.

    2
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Koca kişisinin ne istediği değil önemli olan, önemli olan Kadın ne istiyor? 🤷‍♀️

    7
    0 Yorumla
  • _Gizlibahçe_
    _Gizlibahçe_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Karı yer yapmak istiyorsa tabiki.. Seve seve kabul ederim.. Beni finanse edecek, rahatımı sağlayacak bir eşe karşı çıkmak istemem ki.. Hım.. Birde mümkünse yardımcı tutsun.. Evde de rahatımı sağlasın.. Ona dünyalarımı veriririm.. 😀

    1
    10 Yorumla
    • slayer_45
      slayer_45
      +1 yıl

      Güzel yorum 😉

      Yorumla
    • Avcıı921
      Avcıı921
      +1 yıl

      Baska bi arzununuz var mı?

      Yorumla
    • _Gizlibahçe_
      _Gizlibahçe_
      +1 yıl

      @Avcıı921 Çoookk.. 😀

      Yorumla
    • Avcıı921
      Avcıı921
      +1 yıl

      @_Gizlibahçe_ Seni alacak kişi yaprağı yedi 😂

      Yorumla
    • _Gizlibahçe_
      _Gizlibahçe_
      +1 yıl

      @Avcıı921 Neden ki.. Bence iki tarafında rızası aynı oldugu için yaprağı kendi yemesine gerek kalmaz. 😀 😂

      Yorumla
    • Avcıı921
      Avcıı921
      +1 yıl

      Sen hep bir fazlasını istiyeceğin icin olabilir mi? Ama hep bir fazlasini da verirsen işler değişebilir 😂

      Yorumla
    • _Gizlibahçe_
      _Gizlibahçe_
      +1 yıl

      @Avcıı921 Sen olayı çözdün.. 😀 😂

      Yorumla
    • Avcıı921
      Avcıı921
      +1 yıl

      @_Gizlibahçe_ o zaman kralsın 😃😃

      Yorumla
    • _Gizlibahçe_
      _Gizlibahçe_
      +1 yıl

      @Avcıı921 Mersi.. 😉

      Yorumla
    • Avcıı921
      Avcıı921
      +1 yıl

      ☺️☺️

      Yorumla
  • huseyinzcn
    huseyinzcn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence her kadın ekonomik özgürlüğünü elinde tutmalı biri para versin diye avuç açmamalı zaten sizi bu güne getirenler sizi birine köle olsun diye değil Özgür yaşasın diye büyütmedi mi

    2
    0 Yorumla
  • Besle67
    Besle67 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bir adamın bir kadına çalışma demesi hanzoluk. Çalış demesi de farklı anlamlara çıkıyor yani sanki onun parasın yemek ister gibi. Bu yüzden kadının bu konu tercihine bırakacaksın ama kadınları da şöyle bir şey demek istiyorum eğer bir mesleğiniz yoksa diplomalı girip de a101 köşelerinde eşiniz istemiyorsa çalışmayan abi ne bileyim gerek yok Yani evde daha iyi vakit geçirilir emin olun ya da ne bileyim bir dernekleri bir olabilirsin

    2
    1 Yorumla
    • Kerem_meriç
      Kerem_meriç
      +1 yıl

      👏

      Yorumla
  • Teen_Wolf_
    Teen_Wolf_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hayır bir kadın çalışmak isterse erkek ona saygı gösterip arkasında durmalı cunku bir kadinin hem özguvenini arttirmasi icin hemde ekonomik bagimsizligini kazanmadi icin calismasi gerekir eger kendi istegiyle calismak istemiyorsa erkekte hersekilde arkasinda durmali

    1
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Burada olay para değil. Çalışan kadın daha bakımlı, bilgili ve daha sosyal olur. Evde kalıp akşama kadar zihninde kurgulamaya da vakti olmaz. Herkes çalışmalı.

    1
    0 Yorumla
  • TemizMan
    TemizMan Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 94%
    +1 yıl

    Erkek olduğum halde , böyle bişeyi yapmam. Yapmadım da. Nedir bu kadınları kısıtlama hevesi. Evlenmedikten sonra hiçbir şey yapamaz, ama evlenmeden önce flört dahi ederken herşeyi yapması serbest mi

    1
    0 Yorumla
  • birumut39
    birumut39 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 84%
    +1 yıl

    Ne karısı ne koca sı aile yuva mı kaldı. Soruya gelelim çocugu kocadan çıkan kadın imkansız gibi yani kocası bişey isteyemez engel koyamaz saygı duyulmaz

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Şimdi bu zamanda tek maagaşla geçim zor oluyor oncin. Çalışmayan kişi evi gecindiremez. İstediğini de alamaz.
    Ev hanımı güzel ama iyi bir meslek değil.
    Bence helede bu zamanda.

    1
    0 Yorumla
  • _haplesqueen_
    _haplesqueen_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Ayrilirdim. Bosuna mi ögretmeniz. Hayatimi gelecegimi bir adamin vicdanina bir gun kafasinin karismasina birakamam. kimse kusura bakmasin hele su devirde

    1
    0 Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Hayat müşterek birlikte çalışıp daha verimli bir hayat her zaman en geçerli durumdur.. Ancak kendinden emin olmayanlar eşlerini çalıştırmazlar.. Bu tamamen kişilik ve kültür meselesi

    1
    0 Yorumla
  • Elanurbyram
    Elanurbyram Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Kendi tercihi ama eşimin maaşı iyi değilde onu dinlemeyip ona destek olmak için çalışırım sonuçta zor olur hem eve gelicem olan maaşın yetmemesi ve o parayla eşin elimdekine bakmak

    1
    0 Yorumla
  • Sorusormayageldimben
    Sorusormayageldimben Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 661 cevap paylaştı.

    Bence hayır, baştan kabul etmemeli. Benim bir akrabam 4 yıl lise, 5 yıl üniversite yurtlarda resmen çürüdü. Sonra çocuk çalışmanı istemiyorum dedi ve Su an çalışmıyor vay bee.

    1
    0 Yorumla
  • LalalallaaLlla
    LalalallaaLlla Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kalmamalı. Kendi ayaklarının üstünde durunca erkekte duracağı yeri biliyor. Ev hanımları genelde eşleri tarafından eziliyor. Kadın dediğin çalışmalı kimsenin eline bakmamalı.

    1
    0 Yorumla
  • Wadeee
    Wadeee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kadının bu hayatta söz hakkının olması, potansiyel bir anlaşmazlıkta çıkmaza girmemesi için, ekonomik özgürlüğünün kesinlikle elinde olması gerektiğine inanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Nietzschenededi
    Nietzschenededi Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır tabii ki, bu çok bağnazca bir durum. Kadınların kabul etmemeleri lazım sonra kesinlikle pişman olurlar

    2
    0 Yorumla
  • hereiamagain
    hereiamagain Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kocası zenginse, maddi durumlarında sıkıntı yoksa niye çalışsın ki? Ama kim bu devirde tek maaşla idare edebilir? Orasını bilemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • hemşizohembipo
    hemşizohembipo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlenmeden önce konuşulmalı bunlar
    Ayrıca artık iki tarafında çalışması şart gibi
    İzin vermiyorsa da aylık maaşını verecek yani

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben çalışırım o gerek yok dese bile çünkü kendi paramı kazanmak isterim başkasının eline bakmak istemem bunun eve katkısı da var falan bence her iki taraf da çalışmalı ev işleri de ortak bir şekilde halledilir

    1
    0 Yorumla
  • blackdreamer
    blackdreamer Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Eşinin çalışmasına karşı olan bir adamla zaten evlenmezdim.. O yüzden böyle bir sorunum yok. Çalışmak kadının en doğal hakkıdır...

    1
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Bence bir kadının daima ekonomi özgürlüğü olmalı, kendi ayaklarının üzerinde durmayı bilmeli. Kimse için de bu haklarından vazgeçmemeli.

    1
    0 Yorumla
  • Gökay90
    Gökay90 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Kadın kesinlikle çalışmalı ve kendi ayakları üzerinde durmalı.

    2
    0 Yorumla
  • Yazey47
    Yazey47 Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 71%
    +1 yıl

    Kadın kendi kararını kendi verebilir, zorla hiçbir şey yaptıramazsın.

    2
    0 Yorumla
  • trust_yourself
    trust_yourself Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    hayır, çalışıp kendine güvenmeli hayatındaki insana muhtaç yaşamamalı

    2
    0 Yorumla
  • Umursamazbeyfendi
    Umursamazbeyfendi Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Bana kalsa çalışmasın keyfine baksın çünkü ben ikimize de fazlasıyla yeterim.

    Lakin kendisi çalışmak isterse karışmam. Tamamen onu keyfi çalışıp çalışmamak

    1
    0 Yorumla
  • İlhann06
    İlhann06 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Erkek istediği için değil, kadın çalışmak istemiyorsa evde kalmalı

    1
    0 Yorumla
  • myboi
    myboi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Çalışmayan birini istiyosa çalışmayan biriyle evlensin anasını satim eşini niye zorluyo

    1
    0 Yorumla
  • DenizinKızı0
    DenizinKızı0 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 788 cevap paylaştı.

    Hayır tabi ki. Şahsen bana çalışma evde otur diyen biri ile evlenmem.

    1
    0 Yorumla
  • müzikçiyizbiz
    müzikçiyizbiz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    çalışıp çalışmayacağıma ben karar veririm bir erkeğin aklı ile hayatımı değiştirmem..

    1
    0 Yorumla
  • adsız741
    adsız741 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 74%
    +1 yıl

    hayır derdim ki böyle bi konuyu evlenmeden önce konusurdum zaten eger kabul etmesse direk ayrılırım

    1
    0 Yorumla
  • HeadSh0t
    HeadSh0t Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Çalışmak zorunda değil isterse çalışmayabilir hiç problem değil yani 😊

    1
    0 Yorumla
  • Nammellesss
    Nammellesss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Özgür bir birey sonuçta ve kendi ekonomik özgürlüğü var kimsenin elinden almasına izin vermemeli

    1
    0 Yorumla
  • WarandPeace
    WarandPeace Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Arada tatil yapabilir ama çalışmasını teşvik ederim

    1
    0 Yorumla
  • sezzy
    sezzy Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 83%
    +1 yıl

    elinde bir mesleği olacaksa bir süreliğine ara verebilir bence

    1
    0 Yorumla
  • justSu
    justSu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Asla kalmamali. Evde kalmak demek kadinin bir süre sonra körelmesi demek. Kesinlikle calismali

    1
    0 Yorumla
  • gerçekçi-kişi
    gerçekçi-kişi Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 78%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 638 cevap paylaştı.

    Ben herşeyi evlenmeden konuşurum. Uyarsa uyar. Uymazsada uymaz.

    1
    0 Yorumla
  • SarıSakallıKumral
    SarıSakallıKumral Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu karı koca arasında ki durum şartlar neyi gerektiriyorsa bence o olmalı

    1
    0 Yorumla
  • M-B-B
    M-B-B Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 95%
    +1 yıl

    Çalışmak isterse destek olurum. Çalışmak istemiyorsa da kendi bilir. Ben zorlamam.

    1
    0 Yorumla
  • suumisali_
    suumisali_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Hayır, hiçbir kadın istikbalini kocasının ellerine bırakmamalı

    1
    0 Yorumla
  • semxsem
    semxsem Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Evlilikte patron olmamalı ve hayat müşterek olmalı Evin ihtiyaçlarına göre karar ortak alınmalı

    1
    0 Yorumla
  • Januusta
    Januusta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    Bu ekonomide böyle bir şey isteyen adam kerizdir, kadın da hayallerimin meslek sahibi😀

    1
    0 Yorumla
  • Anonimüye30
    Anonimüye30 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kadının meslegine bagli. Onca yıl okuyup ta bor meslek edindiyse bor erkegin eline bakıp evde oturmamali. Fakat gunübirlik isler veya ona benzer islerde calisiyorsa kendini bosuna hirpalamasında da bir mana yok bence.

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (80)
Devamını Gör(125)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sizce bir kadın , kocası isterse çalışmayıp evde kalmalı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadın evlenince çalışmalı mı yoksa evde kalmalı mı? 27 cevap verildi
Evli kadınlar çalışmalı mı evinde mi oturmalı? 6 cevap verildi
Eşin çalışmak istemese sorun olur mu? 35 cevap verildi
Evlendikten sonra kadın evinde mi oturmalı çalışmalı mı? 19 cevap verildi
Çalışan bir kadın eşinin ailesiyle kalabilir mi? 6 cevap verildi
Kadın dediğin evde mi oturmalı yoksa çalışıp kendi hayatını mı kurmalı? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨