Günden güne kadın cinayetleri ve kadına genç kıza şiddet artıyor. Her ne kadar sosyal medya gibi mecralar sayesinde bu tarz kişilerin ceza alması sağlansa da değişmeyen düzen bu olayların artmaya devam etmesi. Sırf Türkiye değil dünyada da böyle. Her ne kadar bağırsakta değiştiremiyoruz bu lanet şeyleri bu kadar olay artık daha gün yüzünde olurken hâlâ hemcinslerimin yaptığı aptallıklari anlamıyorum. Neden kimse iki defa düşünerek hareket etmemiz gerektiğini anlamıyor. Maalesef ki düzenin getirdiği şey için ölmemek için biraz daha düşünceli ve temkinli hareket etmemiz gerekmiyor mu? Biraz bile bile ölüme gidiyoruz hele ki ergenler.. gündüz kuşak programlarını izlemeye gele.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer