Bu şekilde düşündüğüm için kadın düşmanı ilan edilmem doğru mu saygı çerçevesinde tartışalım?

Günden güne kadın cinayetleri ve kadına genç kıza şiddet artıyor. Her ne kadar sosyal medya gibi mecralar sayesinde bu tarz kişilerin ceza alması sağlansa da değişmeyen düzen bu olayların artmaya devam etmesi. Sırf Türkiye değil dünyada da böyle. Her ne kadar bağırsakta değiştiremiyoruz bu lanet şeyleri bu kadar olay artık daha gün yüzünde olurken hâlâ hemcinslerimin yaptığı aptallıklari anlamıyorum. Neden kimse iki defa düşünerek hareket etmemiz gerektiğini anlamıyor. Maalesef ki düzenin getirdiği şey için ölmemek için biraz daha düşünceli ve temkinli hareket etmemiz gerekmiyor mu? Biraz bile bile ölüme gidiyoruz hele ki ergenler.. gündüz kuşak programlarını izlemeye gele.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Bu şekilde düşündüğüm için kadın düşmanı ilan edilmem doğru mu saygı çerçevesinde tartışalım?
Cevapla