Bir erkeğe göğüslerim ağrıyor demek ayıp mıdır?

Ağrıyordu biraz ses çıkardım işte ama çığlık atmıyorum yani aah falan tepki sadece istemsizce, yanımda da bir çocuk vardı yakın da olmasa arkadaşım yani hep gördüğüm biri noldu dedi yok bir şey dedim söylesene endişelendirme beni dedi dedim işte göğüslerim ağrıyor diye çocuk da kızardı yani utandı yani belki de beklemiyordu ne diyeceğini bilemedi belki de söylemem doğru değildi yani yakın bir erkek arkadaşım olsa neyse ama sıradan arkadaş işte karnım ağrıyor başım ağrıyor gibi bir bahane bulmalıydım çocuk özel bir sebebi mi var mı, yani bildiğin regl misin sorusunu daha "nazikleştirerek" sordu hayır ama çok ağrıyor dedim ağrı kesici vereyim belki işe yarar dedi içtim sonra gittim zaten kaçtım diyelim hayır ben niye bunu bir erkeğe söylüyorsam çocuk da ne yapacağını şaşırdı doğal olarak çok mu ayıp ettim?
Bir erkeğe göğüslerim ağrıyor demek ayıp mıdır?
Cevapla