Herşeyden öyle sıkıldım ki , Ama buna rağmen neden elimden bir şey gelmiyor?

okumuyorum lise 1 terkim çalışmıyorum da , şişmanım , dişlerim çürük saçlarım bakımsız boyum kısa vücut çatlaklarım var , 9 yıldır yaşamakdan elimi ayağımı çektim evime kapandım tek yaptığım şey yemek yemek odamda bilgisayar oynamak , hiç dışarı çıkamıyorum özgür olamıyorum engelli kimliğim var ayda 700 lira alıyorum o paralarda yemeğe gidiyo her gün 5 kilo alıyorum sınırsız sağlıksız yiyecek ve içeceklerle besleniyorum , Canım çok sıkılıyor koca bir göbeğim herşeyden yoksun hissediyorum 16 yaşından beri bu işkenceyi çekiyorum dışardaki gençler gibi eğlenemiyorum...

Ortam mekan göremiyorum aktive , hobi yapamıyorum , kendimi yönlendirmedim ben , Hayata ayak uyduramadım , hiç bir şey beni mutlu etmiyor , değişmeye kalksam bu seferde rahatlığım kopacak diye konfor alanını bırakamıyorum sorumluluk sahibi olamıyorum kendimi adam , birey gibi hissetmiyorum çok ezik gibiyim hayat yedi yuttu beni hiç bir şey mutlu etmiyor yolun sonuna geldim sanırım aşırı kilolardan ve ev hapsinde zamanlarımı çürüterek öleceğim nerden nasıl başlamalı kendimi sevmiyorum , acılardan zevk almaya başladım resmen..
Herşeyden öyle sıkıldım ki , Ama buna rağmen neden elimden bir şey gelmiyor?
Cevapla