İnsanların neden hep insanın moralini bozar?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı sabahlar! Ben insanların bana söylediklerini kafama çok takan biriyim. İnsanlar beni söyledikleri ve yaptıklarından dolayı hasta etti. Az önce bir abi bana sen böyle çok yaşamazsın sen 20 30 yıl sonrasını bile göremezsin diyerek benim sinirlerimi bozdu. Bir şey söylüyorum ona takılıyorsun diyerek benim moralimi sıfıra indirdi. Neden bizim insanımızın bütün işi insanın moralini bozmaktır?
Bu tür insanlara karşı ne yapmamız lazımdır?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
İnsanların neden hep insanın moralini bozar?
Cevapla