Küs olanla barissam kardesim gibi olan gidicek ve bu kez daha kotu olucak ne yapmaliyim lutfen bi taktik verirmisiniz?

Ya benim 1 senelik bi arkadasim vardi cok yakindik ama biz simdi onunla 8 aydir küsüs ben onunla barismak istiyorum ama benim 8 yildir kardesim gibi olan bi arkadasim daha var ben simdi bu küs olan arkadasimla barisirsam kardesim gibi olan arkadasim benimle kusucek onu asla kaybetmek istemiyorum. Bu arada kardesim gibi olan arkadasim küs oldugum arkadasimdan nefret ediyor. Ne yapmaliyim lutfen yardimci olabilirmisiniz. Ve siz olsaydiniz ne yapardiniz
Küs olanla barissam kardesim gibi olan gidicek ve bu kez daha kotu olucak ne yapmaliyim lutfen bi taktik verirmisiniz?
Cevapla