O garip bakanların yatacak yeri yok ya ne var bunda ne güzel anne oğul gezmişsiniz
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen öyle ya daha 3 gün oldu tatile çıkalı şu an ve 3 gündür millet sanki anne oğul değil sevgili gibi bakıyor tövbe tövbe sanki anne oğul kardeş tatile insanlar gidemez gibi
Napim ya kadına git anne başkası açsın diyemem sadece arkadan kopce dediğin şeyi açtım oda sütyeni çıkardı uzandı öyle güneşlenmek için bu kadar oldu başka birşey yoktu ki
Nasıl tam yaşı ya anlamadım beni annemle para için olan biri mi sandılar ki otelde kalıyoruz ayrı odakara girdiğimizi görüyorlar buna ragmen böyle mi düşünce cidden 🙈
Ama öyle garip bakanlar bizle aynı otelde hatta bizim ayrı odalarda kaldığımızi bilenler annem de olsa ayrı oda da kalıyoruz yanlış anlama olur diye zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yoo garip değil abimde annemle gider bazen, ama bazı kişiler çift sanıyor abimle beni çift sanmışlardı iğrenç
Aynen ya anne oğul veya abi kardeş sanki tatile gidemez gibi illaki cift sevgili olması gerek sanki insanlar yanlış anlıyor hemen
O garip bakanların yatacak yeri yok ya ne var bunda ne güzel anne oğul gezmişsiniz
Aynen öyle ya daha 3 gün oldu tatile çıkalı şu an ve 3 gündür millet sanki anne oğul değil sevgili gibi bakıyor tövbe tövbe sanki anne oğul kardeş tatile insanlar gidemez gibi
Bence bir gariplik yok neden soruyorsun kimin ne değinin önemli var ama sanki bir şüphen var gibi
Şüphe ne alaka neden insanlar garip anlıyor diye sordum bunda ne var ki
Sevgili veya başka ilişki var gibi sanıyorlar belki bilmeden
Ama ayrı odalarda kaldığınızı görenler de garip bakıyor anlamadım insanlar mı fesat biz mi normal değiliz 🤔
Bursa yazamadığım ve söyleyemediģım şeyler var açık aleni
Bu kadar kâfi teşekkürler
Yaz mesaj at
Yok kafi dedim
Sen bilirsin ama soracağım şeyleri anladım ve yanılmadım
Sorma dedim gerek yok burdan yaz yazamayacagin şeyler de beni ilgilendirmez rahatsız etmeyin beni
Korkuların ve çekinelerin var çünkü
Boş yapma fantazi ve pisliğini kendine sakla
Pislik ben değil sensin ben fantazi felan demedim bak nasıl anlıyorsun kibar uslup bozmadan yazdım
Özel dedin burdan yazamam dedin
Özele ve burdan yazamayacagin şeye gerek yok uzatma yazma daha diyorum
Dönüş bekliyorsun da doğru söylediğim için de ateşleniyorsun tahminine şaşmaz
Sana demedim dönüş bekliyorum diye normal insanlara dedim bb yazma dedim sana
annen kendisine jigolo tutmuş sanabilir insanlar :D
Oha ya oğlu yaşında oldugim hatta oğlu olduğum belli yüzümüzden ayrıca yüzüğü var evli olduğu açık değil mi
Annemle beni öyle mi sanıyorlar odalar bile ayrı
evet sanıyordurlar beraber gezerken
Çok kötü birşey ya oğluyum millet jigolo sanıyor ne kötü birşey
insanların aklı öyle şeylere gidebiliyor öyle işler yapan çok ondan
Hım haklısın da hiç annemle yakın durmadık ki dışarda elini bile tutmam garip yinede evet ya oyke çok var dediğin gibi ama ben o kadar görmedim 🙈
bilemem artık :D
Hım annemi de şey sandılar he tövbe ya bir tatile gidiyoruz insanı jigolo vs zannediyorlar
Beni şimdi onun vurucusu sanıyorlar he
evet öyle sanan çıkar herkes değilde seni onun için kullanıyor gibi
Vurucusu konumuna koyuyorlar yani
Neden sormadan fikir ediniyorlsr ki belki oğlu yakını vs olamaz mı
bilmiyorum artık kimisinin aklına o geliyor kimisinin aklına yakını oğlu gelir
Gerçekten jigolo gibi mi duruyorum ki
Denize girdik birlikte yüzdük vs en fazla bunu yaptık sarılma dokunma vs yapmadık ayıp olur diye deva güreşi bile oynamadık
durabilirsin evet dokunmana gerek yok yanyana olunca düşünen çıkar elbet
Yan yanayız dediğim gibi en fazla annemle yüzdük he birde yanyanayiz bazen guneslenirken en fazla sütyen şeyini arkadan açmamı istedi i kadar
yani onu açmanı gören biri olduysa direk kötü düşünür :D
Açtım napim annem sonuçta başkasına diyemez oğlum açar mısın dedi açtım güneşlendi göğüsünu de açtı tabi
e sadece ikinizsiniz sana goguslerini açtırıyor ne düşünecek insanlar tabi kötü düşünür
Napim ya kadına git anne başkası açsın diyemem sadece arkadan kopce dediğin şeyi açtım oda sütyeni çıkardı uzandı öyle güneşlenmek için bu kadar oldu başka birşey yoktu ki
ee napıcan insanlar fesat :D
Aynen yani birde annem görsem ne olucak ki oğluyum kötü birsey olmaz
Belkide cesur şekilde açığı için düşündüler
Annemin sutyensiz güneşlendigi için mi oyke zannetmiş olabilirler
evet ondan olabilir
Çok mu cesur birşey yapmış sutyensiz kalması kalabalık bir yerdi de
Guneslenme yapmak için açtı biraz
Çok mu cesur olmuş ki
evet herkes cesaret edemez öyle insan içinde güneşlenmeye sütyensiz
sonra tabi seni tokmakçısı sanacaklar
Açtı göğüsünu ama göstermedi göğüsü sezlonga geldi yani göğüsü açıp göğüsü havaya bakar sekikde yatmadı 🙈
Tokmakci mi sende de baya şey varmış argo 🙈😃
Tokmakci diye demek tövbe tövbe 🙈
Birşey rica edebilir miyim senden
Günaydın görüşlere dönüş yapar mısın 2 görüş yazdım da
O kadar yazdin bende cevap verdim yazdığına geri dönüş yapar mısın ne naza geçtin
Yazsana lan kashpe
Sevgili sanıyorlardır varya öyleleri
O yaştaki kadınla çocuğu yaşındaki biri sevgili olur mu nasıl oyke zannediyorlar ya 🙈
Çok masumsun anlaşılan 😅
Bilemem masum olabilirim de jigolo dediğin şeyde de belli yaşlar sınırlar yok mu oğul yaşındaki kızı değildir herhalde
Hayır yok sınır kaç yaşındasın sen
24 um annemde 52 neden ki
Heh tam yaşındasınız çünkü çok normal öyle bakmaları insanların içi fesat
Nasıl tam yaşı ya anlamadım beni annemle para için olan biri mi sandılar ki otelde kalıyoruz ayrı odakara girdiğimizi görüyorlar buna ragmen böyle mi düşünce cidden 🙈
İnsanlara belli olmaz işte 😅
Nasıl tam yaşı onu anlamadım
Ayrıca ne insanlara belli olmaz ya cidden anlamadım
Boşver sen😅
Söyle dedim boşver deyip geçme birşey diyorsun bari açık soyle 🤔
Nasıl tam yaşı onu anlamadım
Ayrıca ne insanlara belli olmaz ya cidden anlamadım
Tam öyle jigololuk yaşlar diyorum erkek 20li yaşlarda kadın 50li yaşlarda belli olmaz derken de siz öyle olsanız bile insanlar kötü düşünür anlamında
Hım şimdi anladım çok kötüymüş cidden ya
Ama öyle garip bakanlar bizle aynı otelde hatta bizim ayrı odalarda kaldığımızi bilenler annem de olsa ayrı oda da kalıyoruz yanlış anlama olur diye zaten
Boşver takmayın milleti
Oha ya beni şimdi jigolo mu sanıyorlar tövbe öyle bir tipim de yok ayrıca annem de çok açık biri değil denize girmesi haricinde ve yüzüklü şaşırdım
Müsait mısın birşey soracağım
Sor
Gizliden ciksr mısın mesajla sorayım
Yanlış birşey sormayacagim merak etmr sadece rica ettim
Haber bekliyorum
Gizliden çıkar mısın dedim
Bizde villa tuttuk , sanki ilişkiye girmişiz gibi , bakıp , sordular
normal
anne oğul ne var buda takma
Bencede normal de sanki millet ilk defa gorue gibi
annen kaç yaşında
52 neden ki
merak etim
Anladım
bakın keyfınize
kim ne diyceki
Sorun olmaz
Annen evlimi
Ne olcak takma ya
Fantezi arama.
Nasıl yani
Açık ve net.
Fantazi ne alaka onu diyorum mal mal düşüncelerle yazmayin
Tamam tamam.
Beni takip edermisin
Hayır etmem