İletişimin tek taraflı olmaması için ne yapılmalı?

İletişimin tek taraflı olmaması için ne yapılmalı?
Bazen bircok ilişkide tek taraflı iletişim kuruyoruz yani bis aradıkca biz sordukca giden iliskiler bi iletişimde iki taraflı iletişim kurmak icin nasil tavir koymamız gerekir
İletişimin tek taraflı olmaması için ne yapılmalı?
Cevapla