Kan bağı olmayan iki karşı cins neden kardeş olamaz?

Ben hep bi abim olsun istemişimdir küçüklüğümden beri ama yok. 22 yaşındayken çalıştığım yerde şefim benden 7 yaş büyüktü, bana benzeyen bi kız kardeşi vardı ve hem kardeşine benzediğim için hem de beraber çalışa çalışa abi-kardeş gibi olmaya başlamıştık. Sevgilisini, özelini anlatırdı hep bana. Sonra bahsettiği sevgilisiyle evlendi ve kız beni kıskanmaya başladı, böyle olunca abimle aramıza soğukluk girdi ve 1 yıldır konuşmuyoruz. Geçen profiline baktığımda çocuğu olduğunu gördüm ve çok duygulandım. Neden kan bağı olmayan iki karşı cinse mutlaka aralarında bir şey olabilir gözüyle bakarlar ve kan bağı olmasa bile neden kardeş olunmaz?😕
Kan bağı olmayan iki karşı cins neden kardeş olamaz?
Cevapla