Feministlerden nefret ediyorum ama cidden çok nefret edilesi bir şey değil mi?

Kendilerini erkeklerden üstün görüyorlar şimdi bana "kAdIN erkEK eŞiTliĞinİ" savunur diceksiniz tamam evet açılımı bu ama siz açılıma uymuyorsunuz kendinizi erkeklerden üstün görüyorsunuz bu dediğime alınan kadınlar zaten böyledir alınmayan kendini bilir zaten ona göre yorum yapar
Feministlerden nefret ediyorum ama cidden çok nefret edilesi bir şey değil mi?
Cevapla