Arkadaşlar 3. kişi olmak istemiyorum napıcam?

Arkadaşımla aqua parka gidecektik sonra sevgilisi de bu planımıza dahil oldu ve dolayısıyla ben tek kaldım mesela bir kaydırağa bineceğiz onlar ikisi binecek ben tek kalacağım ve bunu istemiyorum 3. kişi olarak gitmek arkadaşım da öyle bişey olmayacağını söyleyip duruyo ama her türlü dışlanıyorum yani kız arkadaşım da bunu anlamıyor ve kavga ettik
Arkadaşlar 3. kişi olmak istemiyorum napıcam?
Cevapla