Yurtdışında yaşıyorum sizce hristiyan biri ile olmalımıyım?

4 sene boyunca başka ülkede yaşadım. Ama hiçbir tecrübem olmadı hristiyanlardan uzak oldum. Bir müslüman kadın evlenemeyeceği için hristiyanla. Onlara uyum sağlıyorum ama yinede yasak dinen. Fakat bu uzak olmamın sebebi bana çok dezavantaj kattı ve kendimi kendi ülkemde buldum. Sonra dedimki aynı hataları yapmayacağım. Hristiyanlar ile daha çok yakınlaştım. Daha çok aralardaki girdim. Kendimi geliştirmek adınada. Müslüman biriyle oldum Arap. Ama o dinine daha bağlı anlaşamadık. Alkol falan içmiyor dışarıya çıkmıyor. Birde kuramda tam tersi olduğu için çocuğun birden çok seçeneği var. Yurtdışında olduğumdan bana hristiyan erkekleri daha çok değer veriyor ilgi gösteriyor. Yardımcıda oluyor. Öyle imanımda biri de değilim çok. Evlenmem sorun yaratırmı
Yurtdışında yaşıyorum sizce hristiyan biri ile olmalımıyım?
Cevapla