Dünya mı yalan yoksa biz insanlar mı?

Nasıl bir dünya da yaşıyoruz kimselerin aklı ermiyor Dünya var olduğundan bu yana insanoğlu acıları da yaşamış güzellikleri de Ne kadar güzel ortamlarda yaşam sürdürse de acısı kederi ağır basmış Her zaman efkarlı olmuş her zaman derlenmiş Bu dün olduğu gibi bugün de aynen devam ediyor Yalan dünya kimseyi kırma incitmeden yaşa derler Peki bu zamanda bunu uygulanabilmek mümkün müdür? Elbette hayır İnsanoğlu hep yalan dünya der Halbuki yalan olan dünya değil kendisidir Bu dünya iyi ya da kötü milyonlarca yıl duruyor Bu süreçte Milyonlarca insanda yaşamış ve ölmüş Deme ki yalan olan dünya değil biziz
Dünya mı yalan yoksa biz insanlar mı?
Cevapla