Aşık süratli olduğum için kimse beni sevmiyor, kendimi soyutlamalı mıyım?

23 yaşımdayım hep bu problemi çektim. Elimde değil mizacım böyle ama hep dışlandım. Akrabalarım bile, babaannem ablalarımı şen şakrak karşılar atkı örer, ben gidince nasılsın kızım der kuran okumaya gider. Arkadaş ortamında da aranmam bensiz plan yapılır. Çünkü asık suratlı olduğumdan sinirliyim sanılır varlığıma geriliyorlar istemiyorlar. Benim de özgüvenim kırıldığından artık konuşmaya dahi utanıyorum yanlış anlaşılacağım diye. Artık yeni kişilerle tanışamıyorum. Ön yargılar beni çok boğıypr artık. Sizce kendimi toplumdan soyutlamalı mıyım?
Aşık süratli olduğum için kimse beni sevmiyor, kendimi soyutlamalı mıyım?
Cevapla