Küçük yaşta çok ezildim sonrasında her şeyi kendim elde ettim. Fakat mutlu olamıyorum. Sizce sebebi nedir?

Fakat bisey eksik dahası ailem eksik annem yok babam yok tek başıma bu hayatı sirtlandim küçük yaşta çok ezildim büyüdükçe para kazanmaya başladım fakat kazandığın para bile beni mutlu etmiyor :( uzuluyorum acaba namaza baslasam mutlu olabilirmiyim dediğim gibi anne babam yok kardeşlerin yok 24 yasindayim allahimin izniyle çok güzel yerlere gelicem fakat para saadet gwtirimiyor sadece gelecegim için parayı istiyorum ev almak araba vs vs arkadas çevresini sevmeyen biriyim arkadaslrima karşı hiç bir zaman yalalik yapmamisim etmemisim hep uzak kaçtım fakat para hırsı üzerimde var yok değil lakin kazanıyorum ama nedense birşey var üzerimde beni mutsuz eden :,( kimseye bu durumumu soyleyemiyorum durumum iy ama sol yanımda yüreğimde biseyler eksik herkez diyor azimli herşeyi olmaya başladı ayaklarının üzerinde duruyor parası var lakin param olsa bile sol yanım boş sevgili deseniz var 8 senedir sevdiğim var fakat o sevdiğim bile benim bu yüreğimdeki boşluğu dolduramiyor :,( namaz mi kılsam acaba bana biraz yardımcı olun acaba benim boşluğum bu mu nedir yani çözemedim çok üzülüyorum bu duruma çok ta yufka yurekliyim kim zor durumda olsa koşarım sadece tek eksik namaz mi yoksa ailesizlik mi bedir çözemedim yardımcı olun lütfen:,(
Küçük yaşta çok ezildim sonrasında her şeyi kendim elde ettim. Fakat mutlu olamıyorum. Sizce sebebi nedir?
Cevapla