Ölü gördüm etkisinden çıkamıyorum ne yapmalıyım?

arkadaşlar üst komşumuz bugun vefat etti benim odamın tam üstünde. odama sesler gelince korktum kadın mı öldü diye hemen terliklerimi giyinip yukarı çıktım sonra bir adam komşumuzun öldüğünü söyledi ben de eminmisiniz diyerek içeri atladım odaya girdiğim an kadının yüzünü açtılar sanki gözleri bana bakıyordu yüzü mosmordu elleri buz gibi olmuştu ilk 5 dakika şok geçrdim kitlendim sonra yalın ayak dışarı çıkıp başka bir komşumuza koştum ne olur birşeyler yap komşumuz öldü dedim ve onların evine atladım kafayı yemiştim evin içinde dolaşıyordum sonra ne olur bana sarılın dedim ben öz annemin cenazesinde bile kafayı yerim diye onu görmeye gitmedim. o an kalbime ve bacak aralarıma tuhaf bir his girdi yanma mı desem karıncalanma mı desem herkesin amelinin ne kadar zayıf olduğunu hissetim
Ölü gördüm etkisinden çıkamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla