İstanbul'da yaşıyorum , yaşadığım yerde keko tipli , zorba boş işlerle uğraşan kişiler var , önceden arkadaşım vardı coguda bu tipteydi , ben uzaklaştım onlardan ,. bende boş işlerle uğraşmayan efendi dürüst , biriyim
Bu nedenle çevre edinemedim okulda da edinemedim , efendi insanı eziliyor biliyorsunuz bu devirde piv olcaksin , herneyse , bende birazda çekingenlik var , ortamım olmadığından evdeyim , üniversite okusaydim en azından ortam yapardım bence ama olmadı işe girdim liseden sonra , kısmet değilmiş , minyon tipli 170 gibi kumral , tatlı birisiyim , fitneesla uğraşıyorum arada , hiç sevgilim de olmadı , pas vermedim kimseye , aslında olsun istiyorum ama istek yok sonra yalnızlıktan dert yanıyorum 😄 , herneyse kendime her yönden yatırım yapıyorum , kendimle barışık insanimdir ama ileride yalnız kalmaktan korkuyorum , herkes diyor sen çok saf yaşıyosun , gidişatın iyi değil felan , sosyal de değilim , haklilarda yani , sizce nasıl bir yol izlesem ki , tavsiyelerinizi, önerilerinizi düşüncelerinizi yazabilirseniz sevinirim
Bu nedenle çevre edinemedim okulda da edinemedim , efendi insanı eziliyor biliyorsunuz bu devirde piv olcaksin , herneyse , bende birazda çekingenlik var , ortamım olmadığından evdeyim , üniversite okusaydim en azından ortam yapardım bence ama olmadı işe girdim liseden sonra , kısmet değilmiş , minyon tipli 170 gibi kumral , tatlı birisiyim , fitneesla uğraşıyorum arada , hiç sevgilim de olmadı , pas vermedim kimseye , aslında olsun istiyorum ama istek yok sonra yalnızlıktan dert yanıyorum 😄 , herneyse kendime her yönden yatırım yapıyorum , kendimle barışık insanimdir ama ileride yalnız kalmaktan korkuyorum , herkes diyor sen çok saf yaşıyosun , gidişatın iyi değil felan , sosyal de değilim , haklilarda yani , sizce nasıl bir yol izlesem ki , tavsiyelerinizi, önerilerinizi düşüncelerinizi yazabilirseniz sevinirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kardeşim ortam boş sen efendi kalmaya devam et
Böyle olunca da yalnız kalıyoruz işte , gözümün önündeki adamlar binbir çeşit haltı yiyip kız arkadaşına veya karısına, yanlarına bişey olmamış gibi gidiyor , yalan söylüyor , yani bana laf söyleyenler bu tipte insanlar ama en çok değer görende onlar , efendiler yalnız kalmaya mahkum gibi bu devirde bence , ben yine yolumdan şaşmam Allah'ın izniyle , karşıma da iyi insanlar çıktığı sürece sırtımız yere gelmez inşallah , hayırlısıni nasip etsin Allah'ım hepimize ne diyelim.
Asla öyle düşünme şerefsiz, karaktersiz onursuz olmak asla özenilecek gurur duyulacak birşey değil. Sen sadece gözü açık bir insan ol safa yatma kimseye karşı, sert ol, açık sözlü ol, net ol. Ulaşılmaz bir insan olursan her zaman herkes etrafında dolanır benim etrafımda ortamcı çok var inan hepsi sonunda o kadar pişmanki anlatamam...
Evet haklısınız , ben kendimi geliştirmeye devam edicegim , ucuz malı herkes alır , pahalıya herkesin gücü yetmez buda sloganımız olsun 😄
Kesinlikle böyle olmalısınız 😊5 krşklk adamlığınız olmasın o kadar ağır bir karakteriniz olsunki büyükleriniz bilene size laf söylemeyi utansın
İnşallah Allah doğru yoldan ayırmasın
Amin amin
Sanaldan değil gerçekte ara...
Arayalım Allah'ın izniyle
İşin nedir özel değilse
Fabrika
Hmm
İşin güzel ya
Ama sevgili nasip işi gerçekten
Evet hayırlısı olsun , işi Suanlik maddi kaynak olarak görüyorum , ileride işimi değiştirebilirim belki , kendimi geliştirmeye yönelik çalışmalar yapıyorum , hayırlısı olsun inşallah
Amin 🙏🏻
Ben seni daha önce gördüm mü burda , yoksa yeni misin?
Bı kaç defa buna benzer sormuştum , arada sorular sorarım , denk gelmiş olabilirsiniz
İsmin nedir , paylaşmak istiyorsan tabii
İsmim karışık ya random atmıştım ssbbd bunun gibi
Kullanıcı adını sormadım 🤣🤣🤣 Allah seni
Çok güldüm ya 😂
Normal adın 😅
AA 🤣🤣 pardon
Ayla ben 😊 memnun oldum
Boşver bea
Ama tanıştığım biri daha vardı , İstanbul'dan , birkaç gün önce
Hesabımı kaldırdılar adminden kaynaklı
Enis bende memnun oldum😂
😊😊😊
Ben değilimdir kimseyle konuşmadım burdan
Sanırım tanış mıyoruz 😅 o da olabilirsin bilmiyorum. Biraz ağır konuştum. Admin hesabımı kaldırdı.
Ha o zaman kusura bakmayın lütfen 🙏🏻
Valla hatırlayamadım ama bı bakım
Ha bu tane varmış evet
Myname gibi kullanıcı adı
Doğru mu acaba
Yok ya ben o değilim
Kullanıcı adım yine aynı idi
Eğer sensen o gerçekten çok özür dilerim. Bütün sözlerimi geri aldım.
Orda mısınız?
? 😒🙄
İyi misin?