Efendiyim , Ortam nasıl kurabilirim, sizce , nasıl bir yol izlesem?

İstanbul'da yaşıyorum , yaşadığım yerde keko tipli , zorba boş işlerle uğraşan kişiler var , önceden arkadaşım vardı coguda bu tipteydi , ben uzaklaştım onlardan ,. bende boş işlerle uğraşmayan efendi dürüst , biriyim
Bu nedenle çevre edinemedim okulda da edinemedim , efendi insanı eziliyor biliyorsunuz bu devirde piv olcaksin , herneyse , bende birazda çekingenlik var , ortamım olmadığından evdeyim , üniversite okusaydim en azından ortam yapardım bence ama olmadı işe girdim liseden sonra , kısmet değilmiş , minyon tipli 170 gibi kumral , tatlı birisiyim , fitneesla uğraşıyorum arada , hiç sevgilim de olmadı , pas vermedim kimseye , aslında olsun istiyorum ama istek yok sonra yalnızlıktan dert yanıyorum 😄 , herneyse kendime her yönden yatırım yapıyorum , kendimle barışık insanimdir ama ileride yalnız kalmaktan korkuyorum , herkes diyor sen çok saf yaşıyosun , gidişatın iyi değil felan , sosyal de değilim , haklilarda yani , sizce nasıl bir yol izlesem ki , tavsiyelerinizi, önerilerinizi düşüncelerinizi yazabilirseniz sevinirim
Efendiyim , Ortam nasıl kurabilirim, sizce , nasıl bir yol izlesem?
Cevapla