Sizce Türk halkı olarak neden bu kadar cahiliz?

Bugün bir video izledim Sokak raportaj videosu insanlara soruyorlar diyorlar ki felsefede sokrates mi yoksa goethe mi?

İnsanların Çoğunda şu cevabı alıyorlar Goethe sokrates.🙈😂
Ben de sorayım bakayım sizce goethe mi sokrates mi?
Sizce Türk halkı olarak neden bu kadar cahiliz?
#perso
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sizce Türk halkı olarak neden bu kadar cahiliz?
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında çok uzunca yazabilirim buraya ama kısa tutmaya çalışacağım elimden geldikçe.
Bence kafa yapısı olarak bu kadar geriden gelmemizin sebebi tamamen kişisel yargılar.
Çünkü mesela birini tanımadan peşin yargı vermek bize daha kolay geliyor çünkü bildiğimizi okuyoruz zaten bildiğin bir şeyi okumak ne kadar zor olabilir değil mi?
Anlamaya çalışmıyoruz çünkü anlamak zor geliyor yeni bir şeyler öğretiyor bize.
Biz kolay olanı peşin hüküm vermeyi seçiyoruz anlamayı değil.
soruyuda beğenin🤪🤪
Sizce Türk halkı olarak neden bu kadar cahiliz?
Cevapla