Namazı vaktinde kılamıyorum?

Hep bir bahane bulup namazı geciktiriyorum. tamamen üşengeçlik olabilir 2 namazı 1 abdestle kılayım diye diğer vakitlere yakın kılıyorum. abdest almakta zorlanıyorum çünkü çorabı çıkar yıka zor oluyo galiba ben bukadar çok abartıyorum değil mi ya beni bu düzensizlikten kurtarın nasıl üşenmeyerek kılcam benim yerime koyun kendinizi lütfen kızmayın.🥺🥺 sorumu görenler takip etsin lütfen görüşlerinize çok ihtiyacım var 🙂
Namazı vaktinde kılamıyorum?
Cevapla