Kardeşimin katili olucam bu gidişle. Ne yapmalıyım?

Yemin ederim bıktım artık. Normalde buraya böyle sorular sormam ama bu sefer fikire ihtiyacım var.16 yaşında ergenliğinin zirvesinde olan bir erkek kardeşim var. Bütün gün yaptığı tek şey arkadaşlarıyla takılmak, dışarı çıkmak. Ev işlerine asla yardım etmiyor, bununla da kalmayıp evi batırıyor. Geçen gün misafir geldi kalk masayı topla diyorum sen yap falan diye ortalık yerde kavga çıkarıyor. Bağırıyor bir de. Her şeye kavga çıkarıyor sinir hastası oldum artık. En sonunda ağzına çakıcam o olucak. Ablasıyım diye kıyamıyorum ama artık yeter ben üniversiteye mi hazırlanayım evi mi toplayayım ya? Annem de ona hak veriyor evin kızısın sen yapıcaksın diyor. Yeter ne yapıcam ben?
Kardeşimin katili olucam bu gidişle. Ne yapmalıyım?
Cevapla