Eşimden boşandım iki evladım var, beni ne tür zorluklar bekliyor sizce benim mutlu olma şansım var mı yoksa kimse kabul etmez mi beni bu şekilde?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılAyıp ya da kötü bir durum değil bu. Kimse boşanmak için evlenmez fakat evlilik sürecinin başlamasıyla iletişimi etkileyen başka faktörler de devreye girer. Benim gözlemlediğim Türkiye’de genelde çatışmalar kayınvalide gibi etkenlerle başlıyor. Taraflar dengeleyici davranmadıkları zaman sorunlar oluşabiliyor, etrafımda boşanmış bir çok kişi var, bu gibi sebeplerden dolayı sevgi zamanla erozyona uğrayabiliyor, ya da maddi sıkıntılar yüzünden başlayan gerginlikler, kavgalar... ya da şiddete maruz kalma (dayak yeme) belki de aldatılma...
Herkesin bir hikayesi var, başından ne geçerse geçsin, hayata devam etmek herkesin hakkı...
Önemli olan geçmişinde bir erkeğin/kadının olup olmaması değil, evlenip evlenmemesi de değil, bunlar boş. Bana kalırsa kafaya takılması gereken tek şey evliliğin neden bittiği olmalıdır sadece. Evlilik sadece duyguların tavan yaptığı, imzayı nereye atıyoruzla başlayan akabinde duyguların bittiği boşanıyoruzla biten bir süreç değil. İlişki yürütme sanatı bir yerde. Hayatı beraber yaşamak, evi birlikte paylaşmak, tahammül etmek vs..
Ki bunlar sadece kadın için değil "boşanmış bir adamla evlenmek" için de geçerli.
Etrafında ya da hayatında buna takılan birileri varsa çıkar hayatıdan, yanlış ya da kötü bir şey değil bu. Eksiklikte değil, olmamış ve bitmiş demek ki. Cesaret gösterip 2 çocukla boşanabilmişsin, tebrik edilesi bana göre. Bir çok kişi bu cesareti kendinde bulamayıp hayatı hem kendine, hemde çocuklarına zindan edebiliyor ki bana göre fazla sağlıksız bir düşünce bu. Sadece seçtiğin kişiyi daha dikkatli seçmelisin, “çocuklarıma sahip çıkabilir mi?” gibi önemli soruların cevabını bulabilirsen devam etmelisin ve umarım karşına sana her şeyi unutturabilecek birisi çıkar, hayırlısı olsun hakkında…32 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim…
En İyi Cevaplar
Mutlu bir hayat tabi ki sürebilirsin, bunu neden karşı tarafa bağşı bırakıyorsun.
2 evladın varmış Allah bağışlasın.
Artık toplum boşanmış bir bekar kadına eskisi kadar sert bakmıyor.
Herkesin yaşadığı bir durum bu, öncelikle sen kendine güven.30 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBekar olmak veya boşanmış olmak değil mesele , karşına gelecek olan insanın insani değerlere sahip vasıflarda olabilmesi. bu şekilde olduğu zaman çocuk sayısıda sorun olmaz. haliyle tabiki kabul edilir ve çok mutlu olabilirsin. Yalnız ince eleyip sık dokumanizda fayda var , sözde herşeye tamam diyen birine kaptirmayın kendinizi özüyle, sadece kalbiyle değil tüm benliği ile benimseyen sahiplenen biri olması önemli , çocuklarınızı ve onların hayatlarını lütfen ama lütfen inceden inceye değerlendirin ve onları sizden mahrum etmeyin. Mutluluğu esas anlamda ve fazlasıyla hakedenler sizlersiniz, hayatın zorluklarından geçmiş , sıkıntılara göğüs germiş , kuru gürültüleri geride bırakmış , süslü lafları çöpe atmış , hayatın gerçekliginin , kadın olmanın onur haysiyet ve şahsiyet kavramlarının ve gerçek sevgi sahiplenmenin neler olduğunu nasıl olduğunu çok iyi kavramış beklentilerinizden emin olduğunuz gibi doğru kişi olunca karşınızda neler verebileceginizin ve gerçekten evli olduğunuz kişiyi en güzel şekilde mutlu etmenin ne demek olduğunu tam anlamıyla biliyor oluşunuzun farkındalığı sebebiyle , mutlu olmayı , sevmeyi , mutlu edilmeyi sahiplenilmeyi , sevilmeyi sonuna kadar hakedensiniz ve ümid ederim ki kısa zamanda gerçekleşir. temiz bir sabır ve sonunda huzur ve mutluluk dilerim sizin için. :-)
23 Yorumla- +1 yıl
Değerli bulduğunuz için teşekkür ederim :-)
Soran+1 yılRica ederim
- +1 yıl
:-) :-)
O sekilde düşünme.. Mutlu olmak senin de hakkın elbette.. Seni de kabul edenler çıkacaktır mutlaka... Cocuklu sekilde dul olmak asla hayatını yeni biriyle kurmana engel olamaz.. Fakat bir erkek olarak soyleyebilirim ki erkeklere güven konusuna dikkat et.. Kendini kullandırma.. Hayat üzerine cok baskı kuracaktır.. Çünkü hem kadınlığını yapacaksın hem de erkeklerin yapacağı isleri de ustleneceksin.. Allah kolaylık ve sabır nasip etsin... Mutlu bi yuvaya sahip olabilmen dilegimle...
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
33
Cevap
92Cevap
Hanım efendi öncelikle bundan çocuklar etkilenecektir evde yabancı gördükleri birine asla alisamazlar ve size düşman dahi olabilirler onun dışında düzgün karakterde biri olursa evlenirsiniz tabikide mutlu olabilirsiniz neden olmadan ama çok düşük bir ihtimal yani Allah kolaylık versin eğer çok ciddi bir sorun değilse bosanmaniza sebep bence barışın tekrar eğer affedilecek bir yanı varsa yani siddet uyuşturucu ya da başka şeyler disinda
10 Yorumlaöncelikle günaydın umarım bndan sonra ki hayatın güzel olur. önceliğin evlatların ama kendi hayatında önemli geçmişteki evliliğinden iyi veya kötü anıların tecrübelerin oldu ders çıkar olumlu olumsuz ileride karşılaşacagın kişiyi iyi süz ve iyi analiz et ve KESİNLİNLE 2 EVLADIN VAR DİYE KENDINI ONA BAGIMLI MUHTACC OLACAKMIS GIBI KABULLENDIRME BÖYLE OLDUGUNDA ERKEK KADINI CEPTE GORUR VE HER SEYI YAPAR UMARIM ANLATABILDIM
10 YorumlaÇocuklarına bak büyüt bu saatten sonra ne evlenmesi ve ne cesaret yani...
40 YorumlaEvliyim ve 1 çocuğum var. Hamd olsun herhangi bi sorun yok. Fakat öyle bir devirdeyiz ki insanlar çocuklarını yeri geliyor öz babalarından korumak zorunda kalıyor! Herkes aynı mi elbette değil ancak ben ikinci bir evliliği göze almazdım. Benim dünyam zatenn çocuğum olmuş ne yapayım ikinci bir eşi. Mutlu olmak illede evli olmak değildir. Ha gün gelir çocukların büyür başlarını kurtarır ondan sonra bı ses bı nefes olsun deyip düşünülebilir ama ufak bir çocukla bence olmaz
27 Yorumla
Soran+1 yılÇocuklarım çok küçük değil evet bende böyle düşünüyordum sizin gibi ama şartlar buna zorladı... Bende çok çaba sarfettim çocuklarım için ama tek taraflı çaba sonuç vermiyor maalesef
Soran+1 yıl13 ve 5 yaşlarında
- +1 yıl
drhakannn kusura bakmayın ama böyle bı devirde hiçte yanlış düşünmüyorum hergun bı çocuk taciziyle istismariyla uyanıyoruz ben evlenip çocuğumu evde bırakıp bı yere gitmem gerekse acaba dövdü mü tehdit mi etti biseye zorladımi kötü mü davrandı diye düşünemem yine diyorum muhakkak ki herkes aynı değil hamd olsun iyi insanlar da var ama bu anlık biseydir o benim çocuğuma bagirsa ben onun başına dünyayı yıkarım rahmetli babanemin bı lafı vardı ana ölene kadar babanın bir gözü görürmüs evladını ana öldü mü o gözüde kör olur haberi olmaz evladından derdi yeri geliyor kendi öz babası bile tahammül edemeyebiliyor çocuğa elin adamına niye guveneyim ben anneyim benim görevim çocuğumu korumak ve evlenmedende ayakta durup çocuğuma bakabilirim haa şuda var sadece kötülugu erkekler yapmıyor aynı şekilde boşanan erkeklerin evleneceği kadına da çok dikkat etmeleri gerekiyor
Bazen boşandıktan sonra daha mutlu oluyor bazı kadınlar.. eşinden zaten birşey görmeyen insanlar boşanıyor ne sevgi ne ilgi aynı evde iki yabancı gibi.. karşına biri çıkar seni kabullenir bu işler hiç belli olmaz..
30 YorumlaMutlu olmak için evlilik şart mı ki 🙄
Mutluluğu neden evlenmiş olmaya bağlıyorsunuz ki? Mutlu olmak için evliliğe ihtiyacınız yokki.
Evlenmek isterseniz tabiki evlenirsiniz bunun için ayrılıp boşanmış olmak engel değilki20 Yorumla
+1 yılÜzülme ümidini kaybetme senin gibi bir kadınla evlenirim ancak beni sevmesi gerekiyor her halimle Onun beni sevdiğine inanmam gerekiyor ve takıntılı kıskanç biri olmamalı eski eşinden bir şeyler taşımamalı
10 Yorumla
+1 yılNeden kabul etmesin seni tsbikide eder sende insansın sonucda ama dimi boşanmış erkek nasıl kabulmediliyorsa kadında edilir mutlu olma konsuna gelince doğru insan çıkarsa karsına tabikide mutlu olursun
10 YorumlaTabiki mutlu olabilirsin. Insanlara cok fazla guvenme farkli amacla yaklasanlar cok olucak. Laf ebelegi yapanlar ozellikle. Her ilgi gosterene bu cok iyi biri diye kendini cok fazla acma ona. Duvar gibi sert ol.
10 Yorumla
+1 yılHayatın bize neler getireceğini bilemeyiz.. Bence bu olur mu oaz mi diye değil de.. karşında ki kişi nasıl çıkacağı önemli bence. Hayatın güzellikler getirmesi dileği ile...
21 Yorumla- +1 yıl
Bana özelden yazabilir misn
+1 yılÖnceden olsaydı evet evlen derdim. Boşandin diye tekrar evlenemezsin diye birşey yok. Ama çocuklarin çok küçük ve dünya çok kötüleşti. Seçtiğin eş kötü biriyse, o çocuklara yazık olcak. O yüzden önce büyüsünler, kendilerini biraz koruyabilsinler öyle evlen. Üvey baba ya da anne herzaman iyi olmayabiliyor. Hem kadin yalniz olunca aciz değil ki... çocuklarina kendin de çooook iyi bakabilirsin.
20 Yorumla
+1 yılTabiki mutlu bir hayat sürebilirsin. Bundan şüphe bile etmemelisin. Ama bu mutlu hayatı öncelikle kocada değil kendinde aramalısın
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Daha huzurlu ve mutlu olursun yeter ki çocuklarına ada kendini
Kimseye güvenme
Rabbım yar ve yardımcınız olsun inşallah30 YorumlaSen dünyanın en değerli varlığı olansın yani Annesin. Evlilik her daim olabilir doğru bir insan ile olduğu müddetçe. Erkekler çocuklu bir kadın ile evlenme olayından tek çekindikleri çocuklar değil çocukların babasının çıkaracağı sıkıntıları düşünüyorlar. Çünkü ne olur ise olsun çocukları bir yarısı da babaları ve en zorluk çıkaracak olan bu malesef.
10 Yorumla
+1 yılneden mutlu olmuyasın ki insan hayatı boyunca birçok şeyle karşılaşır... emin ol sende mutlu olabileceğin anlayışlı biri ile karşılaşırsın..önemli olan doğru karar ve doğru insanı bulmak
10 Yorumla
+1 yılNeden kabul etmesin 4 çocuklu bayanlar bile birini bulambiliyorsa sen de bulabilirsiniz. Ama seni anlayıp seni sevecek doğru kişiyi bulman normal zamana gore daha zor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence evlenme, çocuklarınla yaşa daha iyi. Erkeklerede güvenme cinsellik için sana çok yanaşan olucaktır emin ol.
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMuhafazakar mısın
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılYinede çevrendeki erkeklere dikkat et, fiziğinde güzelse kafalarında bir sürü hayal olucaktır
+1 yılneden mutlu olamasın ki. elalem ne diyecek diye yaşamayı bırak. ve bu hayatı kendin için yaşa. her tanıdığın bedene ciddi hayal yükleme ilk önce tanı ve sonra ilişkiin adını koy
10 YorumlaElbette mümkün ama kolay değil
Dul kadına iyi niyetle yaklaşan erkek sayısı çok yok maalesef...
Imkanin varsa
Merhametli bir eş adayi da bulursan
Evlen lütfen10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 973 cevap paylaştı.
+1 yıl.
İnsanların bir kısmı kendi çocuklarını bile istemiyorlar.
2 Çocuk ile zor.
Maddi manevi zor.
Mümkünse çocukların ile birlikte bir hayata devam edeceksin.
.10 Yorumla
+1 yılTabiki canım neden olmasın yaş kaç valla örnek veriyorum kendimden seversem neden kabul etmeyeyim ki
14 Yorumla
Soran+1 yıl34 yaş
- +1 yıl
Nerede yaşıyorsun
Soran+1 yılÖzel bunlar
Soran+1 yılGerek yok buna teşekkürler
+1 yılMutlu elbette olabilirsin ama bu biraz da hayatın sana ne getirdiğine bağlı şans işi
30 Yorumla
+1 yılTabiki hemen birini bulalım zor bişey değil
Hayat bşr günden ibaret değil
İnşallah yuvasını düzenini kuararsın umudunu asla kaybetme10 Yorumlaevlenebilirsin mutluda olursun en yakın tanıdığım bekar bir erkekle evlendi çocuğu vardı sonra bir çocuk daha oldu
10 YorumlaÇok ezilirsizin bence hiç deneme çoçuklarını tek başına büyütmeye çalış ne kendini ne de çocuklarını üvey babaya ezdirme.
10 YorumlaYakınlarımdan ve tanıdığım başka kişilerden gördüğüm kadarıyla mutlu olanlar var. Evlenmeden mutlu hayat sürenler de var.
10 Yorumla
+1 yılTabiki evlenmekte bosanmakta normal bir durum.
Akrabalardan ne kadar uzak olursan o kadar mutlu olursun10 YorumlaSacmaloyorsun ben bekarim evlenmeyi düsünmüyorum
Sen evlenip ayrilip tekrar mi evlenmek istiyorsun
Daha bir dur bismillah yeni ayrilmişsin10 Yorumla
+1 yılKabul eden çok olur fakat sen doğru olan kişiyi seçmen gerek çocuklarınla yaşamayı kabul edecek sana davranışları iyi olacak birisi olmalı
10 YorumlaÖnce kendini topla kimseye ihtiyaç durmayacağın maddi manevi düzenini kur. Sonra elbette hayatına biri gelir ama düzenin olmak zorunda
10 YorumlaTabii ki tekrar evlenip mutlu olabilirsin Buda senin en doğal hakkın. Bir kere boşanan insan bir daha evlenemez gene mutlu olamaz diye bir şey yok
10 YorumlaEvleneceğin kişiyi iyice araştır emin ol sonra evlen, istenmeyen kadın olacağını sanmıyorum, boşanmış erkekte çok kadında. Hakkında hayırlısı olsun.
10 YorumlaSaçmalama tabiiki mutlu olunabilir etrafımda örneklerde oldu sevmek ve sevilmek herkesin hakkı kaç taraf kabul ettikten sonra her şey mümkün
10 Yorumla
+1 yılMutlu olma şansın var ama biraz zorlu geçebilir bu süreç. Evleneceğin kişiyi iyi seçmek lazım.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 555 cevap paylaştı. Atın artık şu düşünceleri aklınızdan. Herkes gibi boşanmış birisin. Hatta artık bekarsin. Kimin ne düşündüğünün hiç bir önemi yok. Hayatına ve çocuklarına önem ver yeter.
10 Yorumla
+1 yılOlabilir neden olmasın. Ama çok seçici olmalı ve göz açık.
10 Yorumla
+1 yıltabiki olaiblir ama bence özgürlüğün az tadını çıkar
10 Yorumlaİnce eleyip sık dokumalı ama aşk göründükleri gibi çıkmıyolar
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. ben boşandıktan sonra mutlu olana denk gelmedim pek cok nadirdir..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. kabul edip evlenecekler de olacak. mutlu da olabilirsin
10 YorumlaTabiki mutlu olabilir. Yeterki doğru insanla karşılaşsın.
10 YorumlaEvleneceğiniz kişiye göre değişir. Kabul eden de olabilir karamsar olunmamalı
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 672 cevap paylaştı.
+1 yılTabiki mutlu olmak bizim de hakkımız boşandık diye olduk mu ya
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayata yeniden başlamış gibisin. Başkası önceden hayatını yönetti ve sen sadece yaşamak zorunda kaldın, bunun farkındasın. Yeniden kendi seçimlerin üzerinden hayat kurmak istiyorsun. Seni çok iyi anlıyorum. Birilerinin seçimi olmadan yeni bir hayat kurmak istiyorsun. Belki burada seni anlayabilecek nadir kişiden biriyim
10 Yorumla
+1 yılMutlu olunur veya olunmaz her ikisi de olabilir. Ben şu günün insanlarına pek güvenmiyorum
10 YorumlaTabii ki çok mutlu olursun yeter ki karşına düzgün karakterli birisi çıksın
10 Yorumla
+1 yılŞans.
Gözlemlediğim kadarıyla kadınlar boşanmış olduklarını çevreye pek yansıtmak istemiyolar.10 Yorumla
+1 yılNeden kabul etmesin, neden mutlu olmayasın? Hayat bu olabilir öyle düşünme
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşanıp daha sonra evlenen çok insan var. Allahtan hayırlısını iste karşına vicdanlı merhametli Allah korkusu olan bi insan çıksın diye dua et.
20 Yorumla
+1 yılBu zamanda dikkatli ve seçici olman gerektiğini düşünüyorum
10 YorumlaKendini kabul edilmesi gereken biri olarak görme. Kıymetini bilecek aklı başında adamlar illa ki çıkacak karşına.
10 YorumlaDayımın kızı 3 bilemedin 4üncü de
Açıkçası tekrar etmeyeceğinden hiç şüphem yok istemiyorum denediğin sürece10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılImkanin varsa evlenme.. Evlatlarini buyut.. Daha huzurlu olursun..
30 Yorumla
+1 yılmutlu olma şansınız her zaman var..
yeter ki doğru seçimler yapın..20 YorumlaHerşey de aceleme etmemek lazım en önemlisi evlilikte hiç aceleye gelmez
Mutlu olabilirsiniz çok gördüm
Ama aklın sürekli çocuklarda kalır
Hiç kimse başkasının çocuğuna katlanamaz nadiren vardır katlanan.10 Yorumla
+1 yılTabiki sürebilir. mutlu olmakla boşanmanın alakası yok
13 Yorumla- +1 yıl
sende mutlu olmak sitersen yazabilirsin
Soran+1 yılBen ciddi ilişki evlilik düşünüyorum saolun yinede
- +1 yıl
bende aynı şeyi düşünüyorum?
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşver evlenip ne yapacaksı merhaba zaten bir darbe yemişsin hayatını şimdi çocuklarına ada sadece ben hiç evlenmedim bekarım ben bile evlenmek istemiyorum artık çevremi göre göre
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılEvet tekrar evlenip hayat sürebilir mutlu olma sansin karşına çıkan kişinin karakterine görüş fikirlerine düşüncelerine sana bakış açısına bağlı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMutlu olabilirsin ama millet malesef kabul etmez büyük ihtimalle
10 YorumlaSen kendi değerini bilmezsen bu hayatta kimse sana saygı duymaz unutma bunu.
10 Yorumla- Devamını Gör (65)
Devamını Gör(110)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer