Hayatımdan sürekli insan çıkıyor, ne yapabilirim?

Benim dediğim değer verdiğim kim varsa bir bir gidiyor benden hicbir sebep olmadan hiçbir neden olmadan ne kadar iyi niyetli davransam da menfaat yapmasamda azaliyor dostum gibi gördüklerim 2 yüzlü çıkıyor ya da en ufak şey de arkadaşlığını satıyorlar birini sevsem koşar adımlarla defolup gidiyolar hayatimdan neden sevginin degeri bilinmez bilmiyorum herkes hayatında menfaatsiz bi dost ya da kendini seven bi sevgili istemez mi neden böyle bilmiyorum.
Hayatımdan sürekli insan çıkıyor, ne yapabilirim?
Cevapla